[SGW] SGW Diepenheim verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: SGW Diepenheim verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:36

Direct na je taalcursus Twents! :')

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:38

kan nog niet echt foto's vinden O:) (ongeduldig :+ ) hoop dat er een foto van mij is bij de trakhener van 8 ging hij n.l voor mn gevoel erg ruig overheen :o

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:40

Roxxiejj schreef:
Direct na je taalcursus Twents! :')

_O- _O-

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:43

Had je die van Finlandia al gekeken?

mootje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:53

Weet iemand de uitslagen van gister? Ring 5 toevallig? :D

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:55

Roxxiejj schreef:
Had je die van Finlandia al gekeken?

ja had ik al gezien ;)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 09:14

Zo wij waren gisteren ook weer terug thuis om 22:00. 's ochtends om 5:30 de deur al uit gegaan dus ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig gevloerd was. Maar hier mij verslagje!

Na op de heenweg op werkelijk elke wegblokkade te zijn gestuit die er in twente en omgeving te vinden is waren we krap op tijd in Diepenheim (200 km gereden ipv de 150 die het is...) Cross gelopen en besloten trakheners 7 en 8 te laten voor wat ze waren en het alternatief te rijden. Er kwamen nog 3 trakheners en ik wilde niet dat ze zinloze energie zou verbranden op die twee dingen. daarbij ben ik geen fan van trakheners dus de keus was zo gemaakt. het was mijn eerste L cross en ik wilde gewoon netjes rondkomen en met een goed gevoel mijn seizoen afsluiten.

Daarna direct opzadelen en warmrijden voor dressuur. Ook ik was geen fan van het knolleveld waarin gereden moest worden, maar ja: daar doe je niks aan. Dressuur wat hectisch (inspringen cross op hetzelfde veld als dressuurwarmrijden en fluitjes op de achtergrond zijn niet bevorderlijk voor de concentratie). Na de dressuur achterop het inrijveld al snel even natte voetjes gehaald in een grote plas.

Omzadelen voor het springen en direct door. Vanaf de rug het parcours bekeken en gaan! Zandra was HEET! niet normaal. Eerst paar hindernissen knalde ze gewoon door no matter what. Halverwege het parcours een keer echt de rem aangetrokken en vanaf dat moment sprong ze netjes. Helaas wel twee snelheidsbalken.

Paard had zichzelf zo lopen opnaaien dat de DA dacht dat ik al gecrosst had. Nope! Had van mijn instructrice een hartslagmeter te leen en ik moet zeggen dat dat echt heel handig is :)) voorgebracht en ( 1 één keer ;) ) goedgekeurd.

Op inspringterrein voor de cross pro forma nog beide hindernisjes een keer gesprongen. Paard trok heerlijk aan dus klaar voor de cross.

vanuit de startbox mooi weg en echt heeeeeeerlijk kunnen rijden! Bij de waterbak gas terug en ik alle rust erdoor. In norg was ik immers gelanceerd voor de waterbak en dat wilde ik hier voorkomen. onderdanks het geruis is ze er doorheen gegaan. Aanmerkelijke tijdsoverschrijding maar die zit in de alternatieven en de waterbak. grondtempo is dus gewoon goed :)

En dan nu: Fillum :D

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:05

Ik heb gisteren ook erg fijn gereden in de B.
Dressuur ging lekker, alleen kakte ze halverwege een beetje in. 190 punten.
Het springen ging nogal knullig, een weigering op nr. 3 en balkjes op de dubbel (nr 7). Daar kwam ze te groot op.
Toen de cross, die ging echt superfijn. Bij hindernis 7 heb ik toch maar het alternatief gekozen, was bang dat ze er anders langs zou vliegen. Verder erg fijn doorgereden, alleen op het water keek ze naar het gat van de inloop en trok ze heel erg aan op de afsprong. Dus de afsprong maar genomen, alleen wel uit stilstand :P Dus helaas een weigering. Maar al met al erg tevreden, en mooie stijlpunten.

Mir leuk filmpje. Hoor je schreeuwen alternatief! Bij mij stonden ze ook midden op de zandweg, dus ik heb ook keihard lopen roepen rechtdoor! haha, gelukkig gingen ze nog op tijd aan de kant.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:08

leuk filmpje MIR :D heb je nog stops aangerekend gekregen op de waterbak? op filmpje lijkt het alsof hij nog al twijfeld of vertekend dat misschien?

verder super mooi debuut! ga je nog naar barchem of bathmen?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:15

Geen weigering, we stonden zo goed als stil maar ze bleef voorwaarts gaan :) alternatief riep ik ook om te voorkomen dat ik een weigering aangerekend zou krijgen. Zo was er geen twijfel over mogelijk èn ik had alle ruimte :)
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 21-10-12 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:15

Watapatja/Roxiej: Finlandia? foto's? vertel :D .

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:17

Ik heb van nummer 21 t/m 38 ook nog foto's gemaakt van de L.
Mensen met dat nummer moeten maar ff pb'en, ga die paar foto's niet op mn site zetten :P

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:19

@Sanne: dit was de laatste van dit jaar. Mooie afsluiting, volgend jaar westerbork mogen we weer :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:24

Ik kwam Finlandia tegen tijdens verkennen en die zei dat hij alleen bij de L had gefotografeerd. Wel erg jammer want mijn Neede foto's waren echt ge-wel-dig!!
Ik neem aan dat hij zich of hier of in het fotografentopic zal melden :j

Mir, ik heb je nog gezien, maar ik wist je eigen naam niet meer, dus durfde je niet aan te spreken whaha :o

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:33

Afbeelding
<3

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:33

Sanne: ik had nog wat fotos van je gemaakt met Mirthe haar camera. Moet je haar ff vragen.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:34

Ils_K schreef:
Sanne: ik had nog wat fotos van je gemaakt met Mirthe haar camera. Moet je haar ff vragen.

leuk :D ik zal mirthe ff vragen *\o/*

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:34

Haha, this bitch bites! K zag je set vanaf een afstandje, goed groen idd!

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:39

M_i_R schreef:
Haha, this bitch bites!

~~}> _O-

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:41

Mooie foto sanne, waar heb jij die vandaan? O:)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:44

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:45

Watapatja schreef:
M_i_R schreef:
Haha, this bitch bites!

~~}> _O-

>;)

Zeg.. Pas op he, jullie beiden. Anders krijgen jullie even een typisch Twents portie klapp'n! ~~}>

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:50

hahahahhahahahah dat wil ik meemaken }> ~~}>
zal je bats veur d' hassens geven }:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:52

Losers :')

Wilke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:21

Hier nog verslag. Dresuur voor ons doen prima 176punten. Springen was die niet te houden. Dwars door 3 gekomen en op de dubbel slechte afstand en daardoor balk. In de cross op 1 weigering hij ging te hard had geen stuur. 7 weigering durfde zelf toch niet. Alternatief genomen. En op de bloembakken/bolgricanten ging die er bij lang had mijn been er niet goed bij. Al met al wel tevreden was onze 2e B cross. Hij pakt lekker aan en we kunnen. Nog hoop bij leren.