Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeeeeel veel gestapt, wel fijn gesprongen. Belachelijk om te zien hoe sommige je door de blubber inhalen. Ben heel wat ijzers en springschoenen tegen gekomen onderweg!

, hebben het prima naar ons zin gehad!
, maar het was wel heerlijk!
had weinig meer met crossen te maken
Mijn tijd was ook dramatisch! Holten ben ik ook bij, terrein was daar vorig jaar goed! En de meeste sprongen zijn daar een eitje
Zin in!
vond het een leuke pony!!
heb ook wel kramp in mn handen/armen, iemand een tip voor ruiters van heel erg enthousiaste paarden? 
en bijna in de bosjes beland..(is ook te horen op mijn helmcamera, *piep-pieeeeep*)
en daarbij de ideale tijd van 15 minuten dik overschreden
Als nummer 34 & 35, samen met Anja_Joost!
Heerlijk
Zensation schreef:Ik heb toch ook maar gereden vandaag.(nr.193, schimmel) Na het lopen wel erge twijfels, maar besloten om het rustig aan te doen (natuurlijk).
Bodem was het eerste deel prima, daarna was het echt erg en heb ik regelmatig moeten draven of echt stappen.![]()
Na de tractorbanden echt met een noodgang door iemand ingehaalden bijna in de bosjes beland..(is ook te horen op mijn helmcamera, *piep-pieeeeep*)
![]()
Maar, ik heb heerlijk gereden ondanks de slechte bodem, hij stond er fijn aan en voelde superfit. Picknick en brug laag gedaan, rest hoog.
Qua tijd: Horloge ging piepen voor de bocht naar de waterbak, dus vond het nog netjes eigenlijk!
2 supermooie foto's meegenomen, echt heel blij mee. Organisatie was weer top, alleen die bodem blijft een probleem...
maar de goede sprongen vandaag hebben zeker weer een stukje vertrouwen opgeleverd. Heb alleen spijt van mijn "cold feet" op de brug
Vrijdag zeiden we nog tegen elkaar "deze gaan we echt doen, wat er ook gebeurd" ... maar toen ik er bovenop stond en naar beneden keek sloegen de twijfels toe ... fout! ... achteruit eraf ... fout! ... en erlangs gereden via alternatief. Eén van ons was wel dapper genoeg en heeft 'm genomen, is ook mijn paard dus ben toch heel blij. En die andere ... ach die doet het de volgende keer wel, als ik zelf ook weer meer lef heb