Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joki schreef:Daarom heb ik gekozen om de gelderse in barchem te rijden, zo kwam ik onder de wachtlijst uit
Maar toen achtte ik mezelf nog niet in staat om 'op dat niveau' mee te rijden... Maar inmiddels wat meer baggage in de rugtas, waardoor we ook wat zwaardere parcoursen wel aan denken te kunnen. En ja, dan vind je jezelf dus bij twee wat zwaardere crossen op de wachtlijst terug
Superbalen had gehoopt dat het sneller zou genezen, maar ik kan nog amper druk houden op mn voet, laat staan een hele cross in verlichte zit rijden op een jonkie dat nog alle kanten opvliegt.jipje_niekje schreef:Ik ben er ook bij dit jaar, maar dan als groom van Sann!! Ik heb er zin in !!
Vind het wel fijn dat er 2 waterbakken zijn en dat de 1e geen hindernis is, heeft ze al natte voeten gehaald als het goed is. Heb er zin in, ben heel benieuwd hoe ze het aan gaat pakken. Ze kan er daarna de hele winter over nadenken en dan mag ze volgend jaar echt aan de bak als crosspaard.
hetismij schreef:Er komt een plekje vrij in de B paarden, aangezien ik voorlopig nog niet mag rijden met mijn gebroken middenvoetsbeentjeSuperbalen had gehoopt dat het sneller zou genezen, maar ik kan nog amper druk houden op mn voet, laat staan een hele cross in verlichte zit rijden op een jonkie dat nog alle kanten opvliegt.
Jammer dat je je niet opgegeven hebt voor het regiokampioenschap Loetie84, de cross is precies hetzelfde dus ik snap nooit zo goed waarom mensen dat dan als 'zwaarder' zien..

Hopelijk kan je nog starten en volgens mij gaat het heus wel goedkomen met jullie!

heerlijke tijden.
)