[SGW] Verslagen SGW Lisse 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vascol

Re: Verslagen SGW Lisse 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:00

De finishers stonden nu helemaal aan het eind onder de finishvlag..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:01

Wat leuk hetismij!!

Ik vond de finish ook raar. Bij het parcours lopen zaten ze aan het einde van het pad, maar bij mijn rit stonden ze opeens in de trailer een stuk eerder.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:07

Bij mij stonden ze aan het eind onder finish.
Heb super fijn gereden. Dressuur 207 punten, springen 1 balk en 3 sec. Duurde lang voordat ik cross in kon dus met verschillende mensen rondjes door bos gestapt. Fijne cross gereden, nergens twijfel,dus foutloos rond. Wel iets buiten de tijd, maar al veel beter tempo dan vorige keer. Vierde plaats.
Op naar Princenhage

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:54

Een hoop goede verslagen.. :)
Hopen dat het met Bonny goed gaat.. :(:)

Pitt25,
Ik heb die 2 meiden gisteren gezien, vond het schimmeltje erg leuk!

Apple ook gezien!

Wij moesten ook wat wachten tot we konden starten dus met Amber& Toot en met Marleen & Amigo rond gestapt

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:06

Hopelijk valt het allemaal mee met Bonny...

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:08

@ manic, had jij een airjacket aan? Diegene die met mij mee was met de wedstrijd was zo geschrokken dat dat ding zo'n lawaai maakte als je eraf viel, dat had ie echt niet verwacht! Hij zei meteen, jij moet erop blijven zitten hoor, want je paard gaat denk ik keihard rennen als ie dat geluid hoort :P Had je je geen pijn gedaan?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:10

Yep, heb een airjacket... en niet voor niets blijkt maar weer. Beste investering ooit... Eerlijk gezegd kan het me geen fluit schelen als hij gaat rennen als ik er toch al naast lig ;)

Maar eerlijk gezegd reageert hij daar helemaal niet op... Ben er ook wel eens op een inspringterrein afgelazerd met zo een 40 man in de bak en er reageerde er geen een op.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:15

manic schreef:
Hopelijk valt het allemaal mee met Bonny...

Ik ook -O-

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:27

manic schreef:
Yep, heb een airjacket... en niet voor niets blijkt maar weer. Beste investering ooit... Eerlijk gezegd kan het me geen fluit schelen als hij gaat rennen als ik er toch al naast lig ;)

Maar eerlijk gezegd reageert hij daar helemaal niet op... Ben er ook wel eens op een inspringterrein afgelazerd met zo een 40 man in de bak en er reageerde er geen een op.

Ja ik heb er ook eentje (wij waren gisteren één van de weinigen in de B), maar ben er ook superblij mee! Ben alleen al een paar x vergeten met afstappen m af te doen :+ Gelukkig tot nu toe altijd goed gegaan, maar toch :=

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:32

Wat een wisselende verslagen zeg..
iedereen die het goed heeft gedaan gefeliciteerd +:)+ iedereen die het wat minder heeft gedaan balen zeg :(:) !!
Hopen dat het meevalt met Bonny.. :(

Bij mij ging het vandaag echt heerlijk.
Dressuurproef ging voor mijn gevoel wel lekker, ondanks de zware bodem nog een voorwaarts paard kunnen houden :) Alleen kreeg ik op mijn protocol vaak vermeld dat ik te haastig reed, resultaat 184 punten.
Voor het springen en de cross erg lang moeten stappen en ook verschillende bokkers gesproken, was gezellig :)
Springen ging erg lekker, Rodia redde me nog 2 keer na een niet zo'n lekkere afstand (knap paard :o )
Wat resulteerde in een foutloos rondje.
Hierna in de cross, een paar hindernisse waar ze twijfelde maar na wat aanmoedig toch lekker gesprongen.
In 1 keer het water in, iets waar Ro normaal gesproken toch echt niets van moet hebben, dus sowieso super trots :D *\o/*
Uiteindelijk foutloos door de cross met tijdsoverschreiding, maar het tempo gaat ook steeds beter.
Stijlpunten een 6,3 en een 7 en ben uiteindelijk 6e geworden, waren alleen jammer genoeg maar 5 prijzen.. -O-
Maar we hebben iig de eerste 2 winstpunten in de SGW binnen :D

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:47

Gefeliciteerd met je winstpunten dropje!

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:47

Wij zijn gisteren geweest, dochter 's morgens BB pony's, zus 's middags B paarden. Zus (Freggle_Edge) heeft al verslag gedaan, keurig gereden, 1 wp. Dochter een super beheerst en keurig gereden springparcours. Foutloos. Daarna de cross, wij stonden bij hindernis 2 zodat we haar konden zien vanaf de start t/m hindernis 3. Ze hadden er zin in! Kwam keurig over 1 en 2, maar bij 3 ging het mis. Door het lichtinval precies boven 3 zag pony compleet de hindernis niet en denderde dus lekker door waardoor ze samen over de hindernis rolden. Gelukkig stonden ze allebei snel weer op de benen, papa en tante stonden er al naast (wat kan je dan rennen he hihi, ;) ) Dochter stond te huilen van schrik maar vooral omdat ze niet door mocht rijden. Ze heeft er de hele dag nog vreselijk de balen van gehad.
Was toch wel blij dat ik het heb zien gebeuren ipv het over de speakers te moeten horen dat jouw dochter met pony en al gevallen is... In ieder geval hebben ze er beiden niks aan over gehouden gelukkig en alles gaat toch gewoon door, dus pony op de trailer en gauw naar huis, pony eruit, paard erin en weer terug naar Lisse. Was een gezellige dag en de organisatie was weer top!!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:32

Volgens mij is er geen fotograaf aanwezig geweest?

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:40

Oja lautje echt balen van je stops bij hindernis 10! :(
Hoe was de rest van je cross gegaan?
Hopen dat princenhage weer beter gaat!

Mamamier: jammer dat je dochter bij 3 al moest stoppen, maar zo te lezen hadden ze er voor de rest wel vertrouwen in saampjes dus gaat volgende keer zeker goedkomen!

Er zijn iig 2 fotograven geweest, eentje bij de strosprong en eentje bij het water.
Dus ben benieuwd wanneer de foto's komen! Hoop op een leuke foto van de waterbak :)

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:44

Oh leuk, was dat ook op zaterdag?

lautje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:49

@dropje_90
Daarvoor ging alles prima. :p

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:51

Iemand al wat van Bonny gehoord?

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:59

Merel_Claire schreef:
Oh leuk, was dat ook op zaterdag?

Dat weet ik niet, ik was er alleen op zondag..

Hmm balen hoor lautje, je zag al zo tegen die hindernis op, maar had toch niet verwacht je onderweg tegen te komen..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 07:04

Ik heb de fotografen helemaal niet zien staan haha. Er ging trouwens luid gejuich op toen ik door het water ging, echt grappig :')

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 07:06

Bij mij stond er (op zaterdag) een man foto's te maken van het springen. Verder geen idee of er nog fotografen in de cross stonden. Niet op gelet eerlijk gezegd. Maar zou wel leuk zijn als er nog foto's gemaakt zijn!

Bossiema

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 07:13

Merel_Claire schreef:
Weet iemand wie er foto's heeft gemaakt vandaag?

Ik heb de nodige foto's gemaakt, http://www.oypo.nl/mbsfoto. De foto's van de zaterdag staan er nu al op. Die van de zondag volgen in de loop van de dag.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 07:39

Er stond bij mij ook iemand foto's te maken op het pad naar de wortelbak toe, ik had nu zelfs tijd om daarop te letten :P

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 07:44

Bij deze ook nog even een verslagje van deze meelezer... Dressuur ging voor m'n gevoel wel lekker, fijn voorwaarts gereden. Jury vond het loperig, 179 punten. Geen idee, zelfde gereden als op Texel en dat was 204 punten?! Springen ging voor geen meter, ik zat te rommelen, in combinatie met een super hengstige merrie. Balk op 2 en dwars door 3 (lag er bijna naast!), toen besloot ze toch maar op te letten en het parcours fijn af kunnen maken. Crossen ging top! Waar ik haar op Texel overal nog flink door moest drukken, trok ze nu zelf op de hindernissen aan. Foutloos rondje, 6 sec over de tijd. Dus weer twee winstpunten erbij! Al met al erg tevreden. Wij waren overigens nr 45, de laatste start van de B paarden.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 08:23

Bossiema schreef:
Merel_Claire schreef:
Weet iemand wie er foto's heeft gemaakt vandaag?

Ik heb de nodige foto's gemaakt, http://www.oypo.nl/mbsfoto. De foto's van de zaterdag staan er nu al op. Die van de zondag volgen in de loop van de dag.

Wauw wat leuk ! *\o/* Vind de waterfoto's erg mooi, zo met zonnetje erop!
Ik heb mezelf al gespot, Fjord met paarse dekje !
Laatst bijgewerkt door Amber_ op 24-09-12 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 08:25

TeeGee schreef:
Iemand al wat van Bonny gehoord?

Sorry dat ik hier binnen kom vallen, maar ik was hier aan het meelezen voor updates over Bonny, maar aangezien zijzelf een update op FB heeft gezet wil ik het aan jullie mede delen.

Bonny heeft een hersenschudding en er is een stukje bot afgebroken.
Ze is met Crime Time na hindernis 3 over de kop gegaan.

Krimpie is voor na controle bij de DA geweest en is niets bijzonders gezien..

Ze heeft een nachtje in het ziekenhuis gelegen. Meer weet ik niet..
Laten we hopen dat ze snel weer naar huis kan en dat ze snel weer genezen is!