[SGW] SGW Heino 23 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

Re: SGW Heino 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 19:44

Iedereen heel veel succes morgen! Wij rijden half 7 al weg bij stal!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 20:03

Ik ga ook voor de insprong bij de waterbak :j
Het wordt voor ons toch een soort oefenrondje, en hij is het afgelopen jaar best safe op water (insprong dan, inloop heeft hij nooit probleem mee gehad) :)

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:07

Ik ga de cross van 10:30 tot ongeveer 13:00 fotograferen. :j

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:19

Dan stop je wel iets te vroeg Finlandia }> . Wij crossen pas om 15.34 ...........

Alles staat klaar. Heb er zin in!
Hoeven gelukkig niet zo vroeg weg.

Succes allemaal!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 08:04

Hee leliaardje, zie je nooit meer in het kletstopic? Hebben jullie terugplaatsing naar de B aangevraagd dat laurie B start de rest van het seizoen?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:25

Wij zijn onderweg maar het feestje van vanacht ging iets te hard volgens mij := ben blij dat ik pas om half drie moet dressuur rijden

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:34

Lin heeft de dressur gehad en de cross verkend. Nu wachten (oftewel: effe tukken)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:23

_Sim_ schreef:
Hee leliaardje, zie je nooit meer in het kletstopic? Hebben jullie terugplaatsing naar de B aangevraagd dat laurie B start de rest van het seizoen?

Hoi Sim,
We hebben inderdaad stappie terug gedaan om weer wat vertrouwen op te bouwen. En het is toch nog wel nodig: vandaag stop op het greppeltje, maar daarna wel gesprongen. En stop op de afsprong het water in. Slaat echt nergens op: ze kan dat makkelijk, maar blokkeert volledig bij zoiets op vreemd terrein. Het water inlopen was geen probleem.

Wel super gedressuurd, geen idee wat de punten waren, maar ze bleef eindelijk lekker aan de teugel en door sjouwen, echt fijn. Springen ging goed en cross dus wisselend. Zaten fijne stukken bij, maar ook stukken zo terug. A.s. zaterdag Ysselstein: wordt ook nog een uitdaging denk ik := .

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:46

Leliaardje: We hebben nog een filmpje van de greppel en de hindernis erna. Als ik hem op de computer heb, zal ik hem wel afgeschermd op Youtube zetten en je de link doorsturen. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:00

Slim om dan een stapje terug te doen lelie. daar leert gieg meer van dan doorgaan zoals het ging. fijn dat de dressuur :iig lekker ging vandaag! Kom ook maar weer terug in het kletstopic. daar ben je al te lang niet geweest.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:06

Leli, ik bedacht me net dat wij misschien naast jullie stonden met de trailer of niet?

Nou dressuur ging fijn vond ik. Na de tijd kwam de jury de auto uit en ik kreeg de volle laag. Mijn paard was te kort in haar gangen (ik heb nog nooit een onvoldoende op gangen gehad, meestal zevens). Hij zei nog net niet dat ze shetlander gangen heeft.. flink beroerd van, verwachte ook het ergste qua punten, maar 183. Toen omgezadeld en ik werd ineens super duizelig en naar. Heel erg trillen, bijna flauwvallen, zwart voor mijn ogen. Wou toch koste wat kost rijden en toen heb ik het springen he-le-maal verneukt. Werkelijkwaar geen enkele afstand goed gereden, volte gereden, Winch snapte er niks van en gooide vier balken. Met volte en tijdfouten dagdag cross... paard springt altijd foutloos en dan verneuk ik het.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:33

@Daphne: oh, dat is leuk (nou ja :P ). Zie ik ook wat er gebeurde. Stuur je pb-tje?
@ Sim: Lief van je.

Rosa, ik begreep van Laurie dat onze buurvrouw niet verder mocht na het springen en ze had het inderdaad over niet fit zijn (alleen dacht ik dat het over het paard ging). Is Winch die mooie vos? Wat jammer dat we elkaar niet verder gesproken hebben (maar ja, ik ben ook nooit zo'n kletskous tijdens het crossen :o ).
Wat akelig dat je je zo beroerd voelde en ook erg akelig van het commentaar van de jury :(:) .
Oh, en je bent ook nog jarig vandaag!! Dan toch ook gefeliciteerd!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:04

Ja, Winch is inderdaad die mooie vos. :+: ja ik was echt naar, echt zwarte vlekken voor mijn ogen enzo. Achteraf was het echt niet verantwoord geweest als ik zo was gaan crossen. Bedankt voor de felicitatie. Inderdaad jammer dat we niet meer gepraat hebben, maar ik besefte het ook te laat haha.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:19

Gefeliciteerd Rosa!
Jammer dat je je niet goed voelde :(:)

Ik had vandaag mijn eerste cross met Akuna.
Ze had 200 met dressuur, een balkje met springen en ik ben achterwaarts door de waterbak geweest wat een weigering is, maar verder pakte ze echt super aan.
Ze sprong alles :)
Heb denk ik alleen aardig wat tijdfouten, maar ben echt trots op haar :D

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:31

Gefeliciteerd Rosa! We hebben geluk gehad met het weer zeg! Ik heb ook fijn gereden vandaag, onze tweede cross en 195 in de dressuur, foutloos gesprongen en gecrosst! En ook nog een vierde prijs.. Weet iemand wie er foto's hebben gemaakt?ik heb er in ieder geval een bij de bak gezien..

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:33

Netjes gedaan wwr. Gefeliciteerd! Ik heb door jou wel dat liedje nog steeds in mijn hoofd................... :Y) .

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:57

Door mij? Huh? Welk liedje?

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:05

Ik denk dat ze Hakuna Matata bedoelt, omdat het paard van wwr 'Akuna Matata' heet :P

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:09

Oh ja ik lees het op mn mobiel en het leek even alsof ze mij bedoede.. heb het nu nog even goed gelezen haha! Maar niemand weet dus wie die foto's maakte?

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:15

Franciska15 schreef:
Oh ja ik lees het op mn mobiel en het leek even alsof ze mij bedoede.. heb het nu nog even goed gelezen haha! Maar niemand weet dus wie die foto's maakte?

Nee helaas, er stond er inderdaad 1 bij 16 en 1 bij de waterbak.
Hopelijk zetten ze het bij de uitslagen en anders even de organisatie mailen misschien? :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:17

Pff net heel verhaal getikt op de tablet... Gooit ie me dr uit... Alles weg :(
Grrrrrrr

Nouja, poging 2 dan maar...

Ik ben tevreden oven mijn dagje. Heb 1 wp mee naar huis mogen nemen. Dressuur ging lekker, maar niet zo fijn als vorige week in Gorssel. Tóch goed genoeg voor een persoonlijk record van 195 :D Springen helaas 1 balkje, maar lekker rondgesjokt! Cross een langsloper op de sloot. We kwamen, gewoon té hard het bochtje om, waardoor we de hindernis gewoon niet konden redden. Echt stom! Maarja... Daardoor de waterinsprong niet gedaan. Wilde mn wp niet verpesten!

Rosa nog even gemeet, vlak voordat ze de dressuur in ging. Balen meid, dat je t zo verpest hebt met springen.. :(:) Mijn dinnetje heeft zichzelf daar helaas ook uitgeschakeld door een verkeerd parcours te rijden. Waren er erg veel die niet aan de start van de cross verschenen! Verder weinig bekenden gezien. Giga nig wel over de spekers gehoord. Wij gingen toen net naar huis.

Franciska niet gezien vandaag (wel op Ermelo). Gefeliciteerd met je prijsje!

Baal overigens wel van het feit dat er totaal geen commentaar op t dressuurprotocol staat... (bij geen commentaar zou ik toch 300 punten moeten hebben?! :Y)

Weet niet of ik volgend jaar weer hier heen ga... Vond het voor ons niet echt een fijne cross met al die scherpe bochten! De hindernissen waren wel super en ik vond de bodem ook prima. Maar als het in de planning past, ben ik vast wel weer van de partij ;) maar zo als het er nu uit ziet, ga ik volgend jaar Neede eens proberen...

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:29

Rosa, had je nou dus 20 strafpunten excl. tijd?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:29

Lappie_Lap schreef:
Rosa, had je nou dus 20 strafpunten excl. tijd?

Tijd telt toch niet mee?

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:30

Nee, daarom vraag ik het dus.
Bij vriendin van me werd ook keer bij het springen omgeroepen dat ze niet mocht crossen, omdat ze meer dan 20 fouten had. Jury daar was er alleen niet van op de hoogte dat tijdfouten niet mee tellen bij die regel ... ikke en vriendin toen ook nog niet echt, maar juf gelukkig wel :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:14

Als ik het goed lees had Rosa 4 balken en een volte: als die volte als weigering is gezien, zijn het dus meer dan 20.

Ik heb geloof ik de berichtjes van wwr en Franciska in 1 bericht gestopt: het liedje komt inderdaad door Hakkuna Matata en de felicitaties zijn voor de prijs van Franciska :D .

Loetie heeft redelijk lekker gereden. Gefeliciteerd met je winstpunt.

Edit: oh ja: 1 van de hindernisrechters zei dat je bij een dubbel hindernis A ook weer moest springen. Maar dat is toch niet zo in een cross? Je mag dat toch zelf kiezen?