Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben blij dat ik pas om half drie moet dressuur rijden _Sim_ schreef:Hee leliaardje, zie je nooit meer in het kletstopic? Hebben jullie terugplaatsing naar de B aangevraagd dat laurie B start de rest van het seizoen?
.
). Zie ik ook wat er gebeurde. Stuur je pb-tje?
).
.
ja ik was echt naar, echt zwarte vlekken voor mijn ogen enzo. Achteraf was het echt niet verantwoord geweest als ik zo was gaan crossen. Bedankt voor de felicitatie. Inderdaad jammer dat we niet meer gepraat hebben, maar ik besefte het ook te laat haha. 

Franciska15 schreef:Oh ja ik lees het op mn mobiel en het leek even alsof ze mij bedoede.. heb het nu nog even goed gelezen haha! Maar niemand weet dus wie die foto's maakte?

Springen helaas 1 balkje, maar lekker rondgesjokt! Cross een langsloper op de sloot. We kwamen, gewoon té hard het bochtje om, waardoor we de hindernis gewoon niet konden redden. Echt stom! Maarja... Daardoor de waterinsprong niet gedaan. Wilde mn wp niet verpesten!
Mijn dinnetje heeft zichzelf daar helaas ook uitgeschakeld door een verkeerd parcours te rijden. Waren er erg veel die niet aan de start van de cross verschenen! Verder weinig bekenden gezien. Giga nig wel over de spekers gehoord. Wij gingen toen net naar huis.
maar zo als het er nu uit ziet, ga ik volgend jaar Neede eens proberen...
.