Dan maar winnen op het NK????@ Bianca eerst volgende cross
?! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan maar winnen op het NK????
?! 

maximiliano schreef:Jaaa jullie gaan echt TOP!! Nu je je niet beter rijden als 1ste hehDan maar winnen op het NK???
alleen balen van die afslag, anders was ik eerste.. Maar paard was weer SUPER! 

Vond de cross een normale L cross en zeker niet zwaar of dik, op H6 was de keuze zelf om die te nemen of niet. Water heb ik haar voor de bocht terug gezet en het pad langs de wal gedraafd ook de bak het water in laten draven en zo rustig eruit, handgalopje naar het Puntje en de bcht weer om, na het hoefijzer wist ik welke lijn ik wilde rijden en heb daar ook heel kalm aan gedaan. (Moet wel zeggen dat ik nu overal mijn langste stiften in had gezet) Maar nergens heeft ze last gehad van glibberen of wat dan ook, door het bos pakte ze flink tempo dus bospaden zijn ook geen probleem voor haar. Ze pakt makkelijk veel bodem. Op het eind merktte ik dat ik eigenlijk te snel zou binnenkomen...
ik dacht dat is een beetje balen maar ach wat maken die 5 seconden nou uit dacht ik.......
Nou een heleboel dus bleek achteraf want nu werd ik 5e ipv eerste...
. maar ach, maakt de pret er niet minder om ik heb zalig gereden en de punten voor het M zijn binnen....
Alleen voor de KNHS eventingcup begon ik er best wel leuk voor te staan, dus dat is dan wel jammer.
Ik heb altijd mijn hooinet aan musketonhaken aan de raam trailes om te voorkomen dat een paard knopen losmaakt. Nou deze tante dacht : prima....
ik ruk gewoon je hele tralies eruit want dat twee uur op de trailer wachten zint mij niet.....
dus toen ik terug kwam ( ik hoorde haar nog steeds rammen op die kar) had ik een leuke uitdaging want ze had zichzelf helemaal gekluisterd aan het hooinet door met ijzers er helemaal vast in te zitten, dus meteen een schaar erin gezet. Aparte muts, die krijgt dus geen hooizakken of netten meer als ik er niet bij ben. Hoe ze in gods naam die boel uit de trailes heeft weten te trekken geen idee, maar mijn trailer moet wel ff naar de dealer....
dan laat ik ook maar gelijk rubber op de zadel kamer maken want ze klauwt de gods ganse tijd op die kar. Een weitje was ook geen optie want dat heb ik nu ook geprobeerd, maar ipv eten (na de cross al zelfs HE !!!!) ging madam in haar weitje gelijk lopen tijgeren en toen er een pony aankwam richting cross wilde zo zowat dat weitje uit duwen, dus toen heb ik maar ff gebruld......Dus als ik dat doe moet er wel iemand bij blijven, zo'n dooie als Bull is het niet.....
. Ook met opzadelen is het echt een drama, want het is zo goed opletten dat ze niet op mijn voeten stampt of een knie in mijn gezicht zet. Maar ze wil dan gewoon niet meer wachten, zelfde als met inrijden van de cross, iemand galoppeert me voorbij neemt de hindernis en de mijne begint meteen te stuiteren want die wil er achteraan.......stappen is er dan niet meer bij.......