Moet er voor Gorssel vooraf betaald worden? Zo uit m'n hoofd weet ik dat sowieso Barchem en Princenhage vooraf het startgeld moet worden overgemaakt. Kan het ook niet duidelijk vinden op het vraagprogramma.
Ik heb een klein beetje insiders informatie... De cross in helemaal vernieuwd en paar gave nieuwe hindernissen ! Schijnt ook iets moeilijker/technischer geworden te zijn, ben benieuwd! Ik heb er zin in!
En ik ga misschien M starten al ben ik al de hele week in twijfel of ik uberhaupt na Norg nog een cross pak. Het is toch een verloren seizoen voor mij en het is een stukje rijden.
bedankt! hoop dat dat bericht op startlijsten nog klopt, er staat als laatste wijziging 1 juli.. ik kan alleen nergens vinden welke klasses op welke dag verreden worden, ik kan namelijk alleen op zaterdag.
Schimmel kwam gister kreupel uit zijn stal. Toch maar in de wei gezet en kwam nog kreupeler binnen aan het einde van de middag. Morgen komt de dierenarts. Er is niets warm of met vocht gevuld en het is (waarschijnlijk) ook geen hoefzweer. Ik heb zelf het idee dat het in zijn rechterschouder zit. Duimen dus dat dit niets ernstigs is, anders komt er nog een plekje vrij in het L...