Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weule schreef:morgen wordt begonnen met de opbouw voor komend weekend, afgelopen zaterdag is reeds de sloot gegraven (breedste 1.60, smalste 80 cm, ongeveer 80 cm diep en 10 meter lang). hier komen 2/3 trakheners naast elkaar op te liggen, dus verschillend qua moeilijkheid. Verder is het hele terrein mooi strak gemaaid en ligt er dus super bij!
benieuwd wat de heren parcoursbouwers gaan bouwen.
(Nu nog even hopen op wat regen, zodat er ook water onder zit. Droge trakhener kunnen we al
) 

Wacht dan wel tot dat jij er bent want foto's zijn wel erg leuk!
Valyra schreef:Saar ik en mijn zusje zullen er ook s ochtends zijn!Wacht dan wel tot dat jij er bent want foto's zijn wel erg leuk!
! Maar verwacht er niet teveel van hoor, zo goed ben ik nog niet met die camera en als het slecht weer is heb ik er zeer veel moeite mee. Ga mijn best doen!
Valyra schreef:Leuk Rox!!Wij gaan sowieso in de ochtend, denk rond kwart voor 10 er zijn
We moeten smiddags nog voetballen namelijk! Kan jij ook rond die tijd?
Ik ga even wat later! Dan maar geen foto's
Ik denk dat wij er rond half 12/ 12 uur zijn. Klein beetje uitslapen vind ik wel lekker... 
Wat ik iig zo uit haar vorige posts lees 
) en wij moeten wel 's ochtends omdat we 's middags nog wat anders hebben 
Valyra schreef:Loetie saar is er rond die tijd ook nog wel denk ikWat ik iig zo uit haar vorige posts lees
Ik denk dat Rox vroeg gaat omdat Anke en ik dan ook gaan (Gezellig!) en wij moeten wel 's ochtends omdat we 's middags nog wat anders hebben
Saar wij zullen jou ook vast wel herkennen haha! Ik doe ook wel m'n lichtblauwe shirt aan en lichtblauwe dekje om
hihi! SGW-ers doen echt alles voor een foto
Mijn post was dan ook meer bedoeld als grapje.