[SGW] Oefencross Dijkgatbos nabespreektopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elsenfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:00

:)

Nee, voor zo'n oefencross hoef je geen startkaart te hebben :) . Voor een officiele natuurlijk wel ;).

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:24

elsenfox schreef:

Nee, voor zo'n oefencross hoef je geen startkaart te hebben :) . Voor een officiele natuurlijk wel ;).

:= nou voor officieel ben ik echt een schijterd hoor maar zo een oefencross is wel grappig volgens mij om zelf eens te rijden..
ik ben echt een mega watje wat betreft springen dat is echt niks voor mij ik vind gewone hindernissen hoger dan 80 cm al mega hoog _O-

heavenley

Re: Oefencross Dijkgatbos nabespreektopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:24

heb je mij niet horen gillen dan op me hafje in het groen!!!!! ik scheet 7 kleuren maar achteraf vond ik hert wel geweldig en grensverleggend!!super voldaan gevoel!!

elsenfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:29

Een oefencross rijden is echt heel erg leuk, en je bent heus niet de enige die het spannend vind :j

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:46

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 18:06

NathalietjeB schreef:
elsenfox schreef:

:= nou voor officieel ben ik echt een schijterd hoor maar zo een oefencross is wel grappig volgens mij om zelf eens te rijden..
ik ben echt een mega watje wat betreft springen dat is echt niks voor mij ik vind gewone hindernissen hoger dan 80 cm al mega hoog _O-

misschien is het een idee om eens een crossles mee te rijden. Ursem is bv prima te doen : www.venmstables.com

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 18:23

lieveemma schreef:
ik vond de oefencross erg leuk!

mijn moeder heeft foto's gemaakt van groep 2 en later nog bij het water zijn niet allemaal even scherp en mooi geworden maar hier toch de link:

https://plus.google.com/u/0/photos/1033 ... 9139231169

Jeeehh leuk ik zat bij jou in t groepje :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:16

lieveemma schreef:

mijn moeder heeft foto's gemaakt van groep 2 en later nog bij het water zijn niet allemaal even scherp en mooi geworden maar hier toch de link:

Leuk ik ga even kijken of ik mijzelf kan spotten met de springende vos :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:18

heb me zelf gevonden hoor :) jammer van de scherpte maar wel mooi moment

Afbeelding

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:19

Van jou krijg je idd goede spectaculaire foto's :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:31

Lauura schreef:
Van jou krijg je idd goede spectaculaire foto's :D

Elk nadeel heeft zijn voordeel :D :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:51

lieveemma schreef:

ik kan jou foto's niet zien -O- kom op inlog pagina van google+ :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:54

NathalietjeB schreef:
bij deze de link naar mijn foto's van de zondag middag vanaf een uur of uh 11 ofzo :D

http://www.oypo.nl/DB470EE2E2136552

nog maar ff keertje qouten groep geen idee er zat in ieder geval een pony met oranje setje in en een gave haflinger en eentje met rood setje hoofdstel enzo :j :D en verder ook nog ruiters van andere groepen bij de waterbak gefotografeerd

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:14

Ah je hebt mij ook gefotografeerd! Zijn wel leuke foto's geworden hoor! :)

Gijs leuk dat je ook op bokt zit. Het ging bij onze groep echt top hé! Vond het ook een erg leuke enthousiaste instructeur!

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:19

lieveemma schreef:

Wauw! Leuke fotos! Helaas had mijn fotografepaps niet zulke mooie (en ook niet van de rest).

Ik ben overigens die van de vospony die eerst echt het water niet in wou en uiteindelijk wel ging (na de hulp van Chantal met de lange stok ;) )
Zijn ook een hoop fotos dat we in het water stonden, maar ik had zo iets van nu went ze er maar mooi aan nu we er eindelijk in staan! Vorig jaar (onze enige andere oefencross, ook in Dijkgatsbos) ging ze echt echt echt niet...

Ik heb een heerlijke dag gehad! Wat een kick!
En ook al hadden we wat drukke paardjes in de groep vond ik het een hele leuke groep en niemand vond het volgens mij erg dat er wat hittepetitjes tussen zaten!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 20:20

NathalietjeB schreef:
NathalietjeB schreef:
bij deze de link naar mijn foto's van de zondag middag vanaf een uur of uh 11 ofzo :D

http://www.oypo.nl/DB470EE2E2136552

nog maar ff keertje qouten groep geen idee er zat in ieder geval een pony met oranje setje in en een gave haflinger en eentje met rood setje hoofdstel enzo :j :D en verder ook nog ruiters van andere groepen bij de waterbak gefotografeerd

groep 5 :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:57

Ik zat ook bij jou in de groep dan, met mn dansende vosje :)

bonnielau schreef:
lieveemma schreef:

Wauw! Leuke fotos! Helaas had mijn fotografepaps niet zulke mooie (en ook niet van de rest).

Ik ben overigens die van de vospony die eerst echt het water niet in wou en uiteindelijk wel ging (na de hulp van Chantal met de lange stok ;) )
Zijn ook een hoop fotos dat we in het water stonden, maar ik had zo iets van nu went ze er maar mooi aan nu we er eindelijk in staan! Vorig jaar (onze enige andere oefencross, ook in Dijkgatsbos) ging ze echt echt echt niet...

Ik heb een heerlijke dag gehad! Wat een kick!
En ook al hadden we wat drukke paardjes in de groep vond ik het een hele leuke groep en niemand vond het volgens mij erg dat er wat hittepetitjes tussen zaten!

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:15

ik vond het ook erg leuk en leuk groepje ondanks dat ze allemaal een beetje druk waren hihi.

de fotos werden onscherp door de lichtinval.

ik ben nog niet zo heel bekend met bokt maar ik herken sommige nu wel.(die bij mij in de groep zaten zondag)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:55

Jammer dat ik het gemist heb. Maar wel heel leuk om te zien dat jullie een fijne dag hebben gehad. Leuke foto's!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:31

lieveemma schreef:
ik vond het ook erg leuk en leuk groepje ondanks dat ze allemaal een beetje druk waren hihi.

ik ben nog niet zo heel bekend met bokt maar ik herken sommige nu wel.mi(die bij mij in de groep zaten zondag)

Sanne had jou alle filmpjes ook gemaild toch? Mij lukt het niet om ze aan elkaar te plakken en op YT te zetten.
Ik vond het ook wel een lekker groepje, allemaal tzelfde type. Niet kunnen wachten en op de achterbenen haha!

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 08:13

Lauura schreef:
lieveemma schreef:

ik ben nog niet zo heel bekend met bokt maar ik herken sommige nu wel.mi(die bij mij in de groep zaten zondag)

Sanne had jou alle filmpjes ook gemaild toch? Mij lukt het niet om ze aan elkaar te plakken en op YT te zetten.
Ik vond het ook wel een lekker groepje, allemaal tzelfde type. Niet kunnen wachten en op de achterbenen haha!

Nee heb geen filmpje binnen gekregen

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:19

Volgens mij had Lauurra het tegen mij :)

En inderdaad Sanne had me alle filmpjes gestuurd! Echt veel! Ik had helemaal niet door dat ze ook filmpjes van mij had gemaakt :)

Wel heel leuk, ben er heel blij mee!

Was zowiezo zondag weer erg blij met ponybeest :)
Toch eens vaker oefencrossen en trainingen rijden!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:46

Ja ik had het inderdaad tegen jou, haha sorry verkeerde quote!

Gijs79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:13

Margriet_ schreef:
Ah je hebt mij ook gefotografeerd! Zijn wel leuke foto's geworden hoor! :)

Gijs leuk dat je ook op bokt zit. Het ging bij onze groep echt top hé! Vond het ook een erg leuke enthousiaste instructeur!

Ja we hadden echt een leuke super enthousiaste instructeur, die goede duidelijke tips en uitleg gaf. Onze groep paste goed bij elkaar iedereen was even enthousiast om er over heen te gaan. Echt super! Smaakt beslist naar meer :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 22:22