ik heb wel mooie tijden 09.52 - 11.36- 11.56 moet alleen even kijken of ik tussen dres en spring cross kan/ ga lopen
ben blij dat ik geen B start daar zit wel erg veel tijd tussen
Lappie_Lap
Geplaatst: 19-07-12 15:45
Goh, de eerste keer dat ik tussen de dressuur en springen cross kan lopen Wel beetje boel veel tijd, maar wel wat minder gehaast dan maar 1 of 1,5 uur ertussen
Tijd zat inderdaad loop zelf het liefst rustig voor de dressuur alles lekker meten en goed bekijken. En dan na de dressuur nog een keer en dan bij elke sprong een combinatie kijken.
@bvw stuur nog ff een mail naar Wendy ze kan vast nog wel iets voor je betekenen (dwyne) op bokt en mail staat bij startlijsten
Rosa_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-12 17:59
Watapatja schreef:
Damelza schreef:
ik heb er 4 uur tussen zitten. Denk dat het wel lukt om in de tijd 2x de cross te lopen of niet?
wou je gaan kruipen
Dwyne
Geplaatst: 19-07-12 22:28
@BvW, jouw tijden kloppen bij nader inzien niet inderdaad! Dat is veel te krap. Ga ik voor je wijzigen. Je bent er even tussen geslopen met al die ruiters met meerdere paarden...
Edit; het is al aangepast, hoop dat dit beter past!
Ik heb er inderdaad ook dik 4u tussen zitten maar dan ga ik gewoon rustig de cross verkennen en neem wel een stoeltje mee Waarom sta ik trouwens in het geel gekleurd? Kan nergens vinden waarom er een paar geel gekleurd zijn
Lappie_Lap
Geplaatst: 21-07-12 14:24
Mijn dressuurtijd is ook geel gekleurd, maar die tijd is niet op volgorde met de rest. Denk dat dat voor de mensen is die meerdere paarden starten, om het passend te maken?
Heb d'r zin in! Zal ik dan toch eindelijk weer kunnen rijden/starten
Mijn kleine poownie doet met de crossles mee de volgende dag Als ik de hindernissen zo zie ... Weet ik niet of pony en ruiter alles gaan springen Maar dat zien we dan ook wel
Op de dag zelf zit ik volgens mij bij een cross hindernis, weet het niet precies meer ...
martine_123
Geplaatst: 21-07-12 18:53
Nadat Ermelo afgelast is, heb ik een mail gestuurd naar Oenkerk en er was nog precies 1 plaatsje vrij in de B pony's dus ik doe ook mee! Wel gek, normaal moet ik maanden van te voren opgeven voor een sgw, en nu kan ik er een week van te voren nog bij . Voor mij de eerste keer in oenkerk, het is ook wel een eindje rijden...
DanielleB, het gele kleurtje is dat je een afwijkende dressuurtijd hebt die niet aansluit op het nummer voor je. Heeft inderdaad te maken met de ruiters met meerdere paarden waardoor de tijden wat door elkaar lopen.
Martine, jij had inderdaad heel veel geluk! Was eigenlijk helemaal vol maar net een afmelding binnen gehad dus paste precies.
Vandaag is er weer hard gewerkt, hebben we inspectie gehad en morgen gaan we weer aan de slag. De meeste hindernissen staan nu en zijn zo goed als klaar, alleen nog wat kleine aanpassingen. 2 Hindernissen volgen later deze week (stro en wijnvaten). Morgen maak ik weer foto's en plaats ik ze ook in mijnalbum, dus hou het in de gaten
Haha, geluksvogel ben ik ook En degene voor mij heeft 10 minuten om zijn parcours te springen, want ik hoef pas 10 minuten na diegene voor mij te starten
bedankt voor de tip Martine! Je tijd is aangepast, die 10 min extra moesten er niet in.
martine_123
Geplaatst: 22-07-12 15:41
Haha ooh, ik dacht al ! en ze werken ook met equiscore zag ik? Super! Was in oudkarspel ook zo en dat was heel fijn! Als ze dat toen niet hadden was ik mn prijs misgelopen. Ik had nl een stop in de cross, maar het bleek dus dat niemand uit mijn ring foutloos gecrossd had en anders was ik allamg naar huis gegaan :p. plus, ik kwam de dressuur ring uit en kreeg meteen een berichtje van mijn zus dat ik super punten had
Ja met Equiscore, 1e keer, we zijn benieuwd Hadden het in Westerbork gezien en waren enthousiast geworden.
Inmiddels is de route met de hindernissen (zoals ze gister erbij stonden) op de website geplaatst en zijn de hindernissen goedgekeurd http://www.sgwoenkerk.nl/route2.html
Dwyne
Geplaatst: 22-07-12 20:08
Voor de liefhebbers, er staan al foto's van de hindernissen op de site samen met de crossroute! Kan je thuis vast een klein beetje verkennen. http://www.sgwoenkerk.nl/route.html
We werken inderdaad met equiscore tijdens de SGW. Zijn benieuwd, lijkt ons een heel mooi systeem.
Vond het toch aardig snel maar internet is mega traag hier, site uploaden duurde ook al flinke tijd daarstraks. Als ze nu de foto's nog missen dan weet k het ook niet meer
martine_123
Geplaatst: 22-07-12 20:53
De cross ziet er leuk uit ! Volgens mij zitten er niet hele ingewikkelde hindernissen in, voor mij wel heel fijn aangezien ik vooral voor winstpunten rijd omdat ik het L in wil