Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waren al redelijk vroeg aanwezig omdat mijn paardje een nieuw ijzer moest dus de dag begon goed. Na Marije haar dressuur de cross gelopen. Vond hem zelf goed te doen, maar dit was mijn laatste L dus misschien ben ik iets makkelijker. Voor de B vond ik hem wel pittig en niet overal even eerlijk, naar mijn idee had er wel iets meer aangeleund kunnen worden. Ook waren een aantal sprongen volgens mij voor de B aardig aan de maat. 
waren 12 seconden binnen de tij dus super, de waterbak bij 6 sprong ze als het ware met een duik in.
Uiteindelijk dus flink opgeklommen na mijn dressuur stand en als 3e (of 4e geeindigd)
als jong paard was het op zijn zachtst gezegd geen lievertje en ze hebben er meerdere rekeningen voor moeten betalen....
ik ga zeker een keer langs om de foto's van vroeger te zien dat vind ik wel heel erg leuk.
en ga ik ook maar steeds minder doen denk ik. Ze zijn wel heel erg mooi, maar helaas.
doe me even je mail Rox dan stuur ik ze allemaal op, want ik ga niet alles op bokt zetten..
Roxxiejj schreef:Was dat bij de pony's? Want bij de paarden was er een minuut na de uitslag bekend was de prijsuitreiking al. Normaal moet daar minimaal een half uur tussen zitten zodat in die tijd het bezwaar aangetekend kan worden. Maar werd wijselijk op mijn vingers getikt door mijn tafelgenoten, want dan zou de B prijsuitreiking pas om 8 uur zijn geweest en was ik pas na half 10 thuis geweest![]()

roosjeolga schreef:heeft er ook mensen foto's gemaakt ?