[SGW] SGW Vinkega - Nabesprekingstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: SGW Vinkega - Nabesprekingstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:58

Bianca (bianca 1980) had 181 in de dressuur. Vond ik echt extreem tegenvallen. Absoluut 20 punten meer moeten zijn :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:11

oh dat valt inderdaad wel wat tegen! Ben nu helemaal benieuwd naar de rest en wiso haar punten. Dat zal dan wel ergens in de 170 zijn geweest

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:12

Oeeeh hb al een paar gave foto's van wanted gespot, zal ze ff plaatsen als ik thuis ben <3

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:26

bvw schreef:
dat was dus rosalie :D

nee dat was justus naar mijn weten :j

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:35

Nou van mij ook maar een verslagje dan :D waren al redelijk vroeg aanwezig omdat mijn paardje een nieuw ijzer moest dus de dag begon goed. Na Marije haar dressuur de cross gelopen. Vond hem zelf goed te doen, maar dit was mijn laatste L dus misschien ben ik iets makkelijker. Voor de B vond ik hem wel pittig en niet overal even eerlijk, naar mijn idee had er wel iets meer aangeleund kunnen worden. Ook waren een aantal sprongen volgens mij voor de B aardig aan de maat.
Dressuur losrijden ging wel lekker helaas hoorde ik te laat dat ze twaalf minuten uitliepen. Paard was er helemaal klaar mee en was veels te heet. Nog 177 dus viel mee.
Springen gewoon lekker foutloos al vond ik het allemaal wel laag staan, heb overal beetje binnendoor geracet zo kon ik Wenda haar aandacht nog een beetje houden.

Cross lekker foutloos, beetje raar over twee en drie maar daarna lekker ritme en heerlijk doorgereden.
Uiteindelijk zevende maar had eigenlijk negende moeten zijn aangezien er nog twee maal bezwaar getekend werd. Hoefde mijn prijs gelukkig niet in te leveren :D

Punten binnen dus in Oenkerk nog een chill rondje L en dan hopelijk nog M starten als ze er dan nog is!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:07

Was dat bij de pony's? Want bij de paarden was er een minuut na de uitslag bekend was de prijsuitreiking al. Normaal moet daar minimaal een half uur tussen zitten zodat in die tijd het bezwaar aangetekend kan worden. Maar werd wijselijk op mijn vingers getikt door mijn tafelgenoten, want dan zou de B prijsuitreiking pas om 8 uur zijn geweest en was ik pas na half 10 thuis geweest :wow: :wow:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:15

Mijn verslagje dan ook, dressuur was 182 punten, stuk lager dan vorige 2 sgw's, jammer dan. Springen ging foutloos en de cross ging als een straaljager :D waren 12 seconden binnen de tij dus super, de waterbak bij 6 sprong ze als het ware met een duik in. ;) Uiteindelijk dus flink opgeklommen na mijn dressuur stand en als 3e (of 4e geeindigd)

Wat voor mij een verrassing was is het feit dat ik al eerder had gezegd dat ik 2 nakomelingen had gevonden van Vaya en dus ook nu wist via via waar ze als veulen tot 7 jaar heeft gestaan. Deze mensen heb ik benaderd en stonden ineens voor mijn neus bij de cross, ze waren helemaal ontdaan dat ik hun gemaild had waar hun paard waar ze enorm gek op waren nu staat (door prive omstandigheden moesten ze haar verkopen) ik vond het hartstikke leuk dat ze kwamen en zij waren ape trots op hun paard.
het onderdeel eventing kenden ze niet, maar ze zeiden al ...wauw...hij stopt nergens voor, dit vind ze helemaal geweldig, ze hebben me uitgenodigd een keer bij ze langs te komen om alle verhalen over hun "Vinette" te horen want ze hebben naar wat ik er een beetje van gehoord wel heeeeeel veeeeel mee te stellen gehad }> als jong paard was het op zijn zachtst gezegd geen lievertje en ze hebben er meerdere rekeningen voor moeten betalen.... :o ik ga zeker een keer langs om de foto's van vroeger te zien dat vind ik wel heel erg leuk.

foto's word ik steeds minder blij van als ik de prijzen bekijk, gewoon niet leuk meer....... :( en ga ik ook maar steeds minder doen denk ik. Ze zijn wel heel erg mooi, maar helaas.

De foto's met Rox haar Bonte zijn geweldig <3 doe me even je mail Rox dan stuur ik ze allemaal op, want ik ga niet alles op bokt zetten.. :D

Op naar Hoogenweg.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:19

Afbeelding
Afbeelding

haha om deze moest ik wel hard lachen, voor mijn gevoel sprong hij er niet zo raar in :+
Afbeelding

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:24

Roxxiejj schreef:
Was dat bij de pony's? Want bij de paarden was er een minuut na de uitslag bekend was de prijsuitreiking al. Normaal moet daar minimaal een half uur tussen zitten zodat in die tijd het bezwaar aangetekend kan worden. Maar werd wijselijk op mijn vingers getikt door mijn tafelgenoten, want dan zou de B prijsuitreiking pas om 8 uur zijn geweest en was ik pas na half 10 thuis geweest :wow: :wow:

Bij de B paarden is het ook nog mis gegaan. Mijn uitslag klopte dus niet en in de tijd dat wij naar de auto waren geweest om de camera op te halen (we hadden heel toevallig start & finish opgenomen en wisten dus de tijd tussen die twee), was de prijsuitreiking al bijna voorbij. Uiteindelijk bleek dus dat we gelijk hadden en dat er een tikfout was gemaakt, want op de papieren stond het wel allemaal goed. Ze hebben daardoor een extra 4e prijs moeten uitreiken.
Een tikfout kan iedereen natuurlijk overkomen en het is ook écht keurig opgelost, maar als ze dat half uur er wel tussen hadden gedaan, had het ze toch weer een prijs bespaard denk ik :)
Verder vond ik het trouwens een mooie cross, volgend jaar weer :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:53

Was dat in ring 1 of ring 2?

Bianca: ik ga je NU pben :D (Maar 1tje op bokt kan wel toch? Vooral van de cross outfit, want daar werden we opeens door 5 verschillende mensen op de foto gezet :') )

Sanne die waterbak foto!!! :)) :D :') Hilarisch! WOOOWW WATERR!!!! :wow: :wow:

roosjeolga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:02

heeft er ook mensen foto's gemaakt ?

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:09

edit
Laatst bijgewerkt door Watapatja op 11-06-12 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:09

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:19

Roxxiejj schreef:
Was dat in ring 1 of ring 2?

Bianca: ik ga je NU pben :D (Maar 1tje op bokt kan wel toch? Vooral van de cross outfit, want daar werden we opeens door 5 verschillende mensen op de foto gezet :') )

Sanne die waterbak foto!!! :)) :D :') Hilarisch! WOOOWW WATERR!!!! :wow: :wow:

Dat was de tweede B-groep :)

roosjeolga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:32

ik heb zelf ook een paar foto's gemaakt.
heb vooral paardenfoto's .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:33

<3 <3 <3
Afbeelding
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:34

Afbeelding

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:38

leuke foto's <3

roosjeolga : heb je een linkje?

AntheaV

Wat een leuke foto's van jullie bontjes <3 :))

bvw

Bianca en Rox wat super gaaf die twee bonten van jullie samen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:25

Wisselende verslagen!

Was het wel een mooie wedstrijd?

Rox, je gaat lekker zeg! Al L ambities??

Bianca met haar bonte, wat ga je goed en wat leuk van die eigenaren zeg! Echt super!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:45

Die van mij sprong het water iets meer bescheiden in dan die van Sanne haha :P
Veel weigeringen op het water zag ik op de foto's, terwijl ik het toch een mooi inloopje vond
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:21

TeeGee schreef:
Was het wel een mooie wedstrijd?!

het was gemoedelijk en gezellig geen zware gebouwde technische cross, maar zeker leerzaam voor jonge paarden.
Alles was mooi bij elkaar en publiek kan combi's heel goed volgen.

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:40

Hier helaas een niet zo´n leuk update,
Gister heerlijk gecrossed, maar tijdens de cross vond ik haar tussen de piramide en de picknickbank niet lekker galloperen, maar ze pakte zich goed op voor de picknicktafel, daarna geen problemen gehad en fijn uitgereden. Na de finish uitgedraafd, ook niets aan de hand. Bij de dierenarts werd ze ook goedgekeurd en daarna de benen verzorgd en deze zagen er goed uit. Vanmorgen in de bak, draafde ze een stukje en dacht ik...muah dit weet ik niet. Nog even naar de benen gekeken, want ze krijgt al snel vocht in de benen na de cross. Op wat galletjes na, heb ik vanmorgen niet zoveel zien. Zojuist behandeld tegen mok en zag ik dat haar rechter voorpees wel drie keer zo dik was.... Flink gekoeld en morgen naar de kliniek om de pees te scannen.
Hoop zo dat het meevalt....Onze EK droom staat nu een beetje op losse schroeven.....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:48

jee dat zou wel heel erg jammer zijn! Pezen zijn zo kwetsbaar :(:)