Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:Ben je nog nooit in WW geweest Sannn? Nee het is inderdaad een boscross, M heeft wel een (heel klein) stukje open veld. Mag het eigenlijk geen open veld noemen moet ik zeggen
Kan me ook nog een filmpje herinneren van een Bull die uit de bocht vloog bij het water, daar is het dus wat minder open.
Sannnn schreef:Leuk, bedankt voor de foto's! Ziet er goed uit.Kan me ook nog een filmpje herinneren van een Bull die uit de bocht vloog bij het water, daar is het dus wat minder open.
![]()
Ben inderdaad nog nooit in WW geweest. Vond het eigenlijk te ver, maar aangezien we ook naar België gegaan zijn is dat geen argument meer.
hij wilde ineens linksom keert maken terug het bos in.....in plaats van naar dat enge publiek. Sannnn schreef:Leuk, bedankt voor de foto's! Ziet er goed uit.Kan me ook nog een filmpje herinneren van een Bull die uit de bocht vloog bij het water, daar is het dus wat minder open.
![]()
Ben inderdaad nog nooit in WW geweest. Vond het eigenlijk te ver, maar aangezien we ook naar België gegaan zijn is dat geen argument meer.