Wat een dag jongens, poehhhh...
Goed verslag, tis geen klaagtopic over hoe zwaar ik het wel niet had hihi.
Gisteren om half 11 richting stal om koe te wassen, die keek naar me met een blik van oh god, nee niet weeeeeer
. Om kwart voor 12 weggereden, 5 voor 12 waren we er (met andere woorden, een cross in de buurt
). FF aangemeld en de eerste mensen gesproken en gefeliciteerd. Toen met Anouk en vriendlief cross gelopen, die ik toch wel flink aan de maat vond. Veel tricky dingen, had hier en daar flink mijn bedenkingen over. Gerust laten stellen door Anouk, die vond dat ik me aanstelde
Toen zadelen voor dressuur. Had me bedacht sporen helemaal af te laten, zodat hij niet daarom kon gaan overreageren (soms resulteerd het aangaloperen in een B proef in een vreugdebok inclusief gil
). Dressuur ging naar mijn idee te braaf, maar door de crossers was meneer mooi alert, wat (later bleek) resulteerde in 202 en 2de plaats.Toen lang wachten voor springen. Anouk lopen aanmoedigen (euhhhhh....
) in de cross, cupcakes uitgedeeld aan de mensen die er 1 wilden. Sponsoren waren ook komen kijken, die vonden het echt geweldig. Mijn oom kwam nog langs op de motor
(die mij overigens nu voor het eerst in de buurt van een paard zag
). Om half 4 maar gaan zadelen. Ik gooide het springzadel erop en de oren van Nitro gingen erop. Hij werd opeens wakker en wilde opeens voor geen meter meer stilstaan
. Mijn broer en neefje en nichtjes kwamen langs, die keken hun ogen uit op het terrein. Paar keer ingesprongen, maar hij was heet zat, dus wilde hem niet weer te moe maken, ook gezien het weer. Reed naar mijn idee een lekker rondje, maakte de bocht voor 9 alleen iets te krap waardoor ik een rotafstand kreeg en 9A omgooide
Ik reed net naast de ring toen ik me bedacht maar ff te gaan kijken naar de springer na mij. Zag dus ook de hele val. Moet wel echt eerlijk zeggen dat zij ontzettend blij mag zijn met ZO cool beest. Het leek alsof de benen van het paard om haar heen waren gekruld. Paard bleef heeeeeel erg rustig liggen, waardoor zij de benen rustig kon terugduwen. Dat heeft haar zeker gered van een trap in haar gezicht! (Meisje kwam hier overigens uit de buurt, dus ik denk dat ik wel een update kan krijgen via via).
Ik was dus de laatste starter voor de stillegging. Hartslag van 60, dus meneer was de coolheid zelve. Eindelijk in starthok een mooie snelle start. Ik had zelf wat last met het bochtenwerk tot 4, was erg bang dat ie onderuit zou gaan. Hij hield zich gelukkig mooi staande.
Het puntje bij 5 vond ie niet interessant, het alternatief destemeer. Ik kon op het laatste moment hem nog op rechts een trap geven, waardoor hij opeens het puntje in zicht kreeg en daar keurig overheen ging.
6-7 vond ik zelf een lastig lijntje, maar zoiets hadden we ook in Maarsbergen en daar ging het ook moeiteloos. Hier dus ook, stond er zelf nog van te kijken. Op en afsprong ging lekker op z'n Rox
Lekker lomp en niet te stoppen. Coffin maakte in me druk over, die zag meneer volgens mij niet eens
Puntje en de bak gingen mooi over het midden. Waterbak had ik me de inloop gedacht, maar hij lette niet echt op het water, moest hem echt terughalen uit galop, hoefde allemaal niet zo hard
Uitsprong wel weer lekker ruig en de 2 hindernissen daarna ook mooi. Haagje heb ik volgens mij half gemist, ik voel niet echt dat hij sprong 
Voor de 3 sprong opeens geen controle meer over tempo, dacht nja, dan maar wat harder door die driesprong. Helaas zat net daar weer de stijljury
Wel keurig lijntje door de driesprong. Echt uit het boekje zo mooi! laatste hindernis ook geen probleem en toen was het alweer klaar. Nogal snel gereden blijkbaar, want had een tijd van 4.08
Al met al heeft het balkje me genekt en de extreem lage stijlpunten idem. Had eveneens geen voldoende en had tevens het commentaar beugels te lang (nog nooooooooit gehoord!). Heb de 2de plaats behouden en een erg leuke dag gehad!
Voor Watapatja
(mijn vriend kon het niet laten) :http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/550615_395709030481991_100001286926833_1227706_2090498862_n.jpg
Extreem veeeeel bokkers gezien!
Lotte: je hebt helemaal geen cupcake gehad! Ik kon je steeds niet vinden of je zat te paard!
Mir: sorry dat ik je eerst ontzettend schaapachtig aankeek, ik herkende je echt niet whaha
Anouk: zal voortaan mijn mond houden als je crosst hihi

Sharon: Die cross foto is toffff!!

Rianne: gespot in je dress outfit!
En de rest die ik vergeet!

stijl een 7,6 en 6,3 en een 5e plaats.