Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gr_roos schreef:Joki schreef:Wat ik trouwens wel vreemd vond was dat pas toen ik de hindernisjury vroeg na 3 weigeringen ben ik toch uitgesloten, dat ik daarop een antwoord kreeg van o ja. Voor mijn gevoel (maar misschien ligt dat aan mij) moeten zij toch gewoon zeggen van je bent nu uitgesloten, stap nu maar terug naar het hoofdterrein en ga naar de DA-keuring
Joki dat is eigen verantwoording, ze had wel moeten zeggen rugnummer a.u.b inleveren.
Poster mag je in principe niet uit de cross halen, zeker niet als de poster mee telt en denkt op 4 weigeringen totaal te komen. 3 duidelijke weigeringen op 1 hindernis is wat anders, maar dan nog moeten ze het aaangeven dmv het vragen van je rugnummer.

.
Opletten!
.
.
. Dressuur ging redelijk. Ik vind het altijd jammer dat ze thuis zo lekker kan veren en nageeflijk kan lopen en dat het dan op de wedstrijd er net tegenaan hikt. Laurie vond haar wel fijner lopen dan voorheen. In ieder geval mooie 5e plek met 195 punten. Springen was foutloos en cross ook tot hindernis 4................................ Daar gaf Giga de pijp aan Maarten en vertikte verder enige medewerking. Laurie heeft eerst nog een keer de trakehner geprobeerd, maar dat verplofte ze en daarna wilde ze niet eens meer over het alternatief heen. Wat een afknapper. Ze sloot zich echt volledig af: stond gezellig naar het veld te kijken terwijl Laurie toch wel het e.e.a. met de zweep aan het uitvoeren was
.tientjeh schreef:Zonde Leliaardje! Zit giga toch nog niet goed in haar vel? Of was ze stronteigenwijs?

heel stom maar misschien omdat ik met de pony in het parcours het vertrouwen ben kwijtgeraakt door hoe het ging en in de cross niet, daar is tot nu toe alles wel goed gegaan.
.
Ik was te ver weg om herkend te worden denk ik