Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mar_Nero schreef:Stal_Fiore schreef:
Nee vorig jaar was ze met 2 ruiters.
We hebben nu een nieuwe ruiter.
Okee, ik kan me nog herinneren dat ik jullie pony gezien had, weet alleen niet meer dat er 2 verschillende ruiters op reden
Myrthe92 schreef:@Bonita_Bon; Leuk dat je blijft voor de demo's! We hebben dit jaar onder andere een demonstratie van het carrousselteam, een westerndemo, springclinic, dressuurdemo en kür op Z2-niveau door dressuurruiter Jeroen Hamelink, en een politiehondenshow! Daarnaast is het ponyrennen ook altijd erg leuk om naar te kijken! Dus het is zeker de moeite waard om nog even te blijven, mits je daar de mogelijkheid toe hebt!
LuffB schreef:misschien dat wij de pony nog even op de trailer gooien en dan ook blijven kijken, ligt er een beetje aan. Maar als we met de hele familie gaan kunnen we er net zo goed ook een familie uitje van maken.
Ze is 1.47,5 daarmee nog net een D pony (ennuh, een klein geheimpje, ze is 23;))
? LuffB schreef:op de bovenste foto sprong ik 60 pony's, nu gaan we 2x (1x mijn zus en 1x ik) 60 starten. Officieel zou ze 80 moeten, maar we willen het ook gewoon leuk blijven houden.
)
)
krijgen we vooraf de lijnen (route parcour) thuisgestuurd? Of moet je dat tijdens de oefenronde zelf eerst lopen en daarna springen? Ik ben bang dat ik het dan ga vergeten
want volgensmij zijn het bog aardig wat sprongen en ook over de dezelfde hindernissen