Lielle schreef:Ik zie er nog wel een voordeel in. Waar je nu regelmatig te maken hebt met lange wachttijden tussen dressuur en springen (of juist extreem kort) heb je daar dan geen last van.
Dat maakt SGW juist ook wel weer charmant...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben wel geabonneerd op de nieuwsbrieven van de KNHS en kan mij niet herinneren dat er een aankondiging met onderbouwing in gestaan heeft. Het is heel menselijk om bij veranderingen te reageren door vast te houden aan het bestaande. Maar ik ben het met Lielle eens dat de KNHS in ieder geval wel probeert om te vernieuwen. De manier waarop ze het proberen is niet zo handig wellicht. Maar dat zegt vooral ook iets over de organisatie. Of zou er deze keer met, door en voor leden nagedacht zijn? In dat laatste geval, moeten we het gewoon maar eens gaan meemaken in Ermelo. Dat is mijn mening. Helaas ben ik er zelf niet bij dan, want ik ben benieuwd of het echt meer kamikazepiloten zijn dan in de B. Bovendien gaat in het L de dressuur toch niet verdwijnen? Alleen wordt het wellicht drukker in het L en wordt het probleem van teveel aanmelding verschoven naar een andere rubriek. Loetie84 schreef:Lielle schreef:Ik zie er nog wel een voordeel in. Waar je nu regelmatig te maken hebt met lange wachttijden tussen dressuur en springen (of juist extreem kort) heb je daar dan geen last van.
Dat maakt SGW juist ook wel weer charmant...
(en als je kijkt naar de wachtlijsten die al snel ontstaan in voor een B of L klasse helemaal niet zo'n slecht idee).
, maar een bepaald dressuur of springniveau zegt mi niets over hoe iemand in een cross rijdt... Want zoals ik al eerder zei, iemand met 200+ punten in de dressuur kan net zo goed op onverantwoorde wijze een cross rijden, maar ook andersom is goed mogelijk...
Dat geeft imo zeker geen uitsluitsel dat die mensen ook kunnen crossen.bvw schreef:ik vind het sowieso wel een gewaagde actie van de knhs om zoiets te verkondigen zonder het hoe en wat
MargreetW schreef:Maar ik ben het met je eens dat SGW ruiters niet zomaar zouden mogen starten met B plus 1