[SGW] SGW Vrouwenpolder 26 en 27 mei- voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 09:20

Bij welke hindernis is het meetingpoint nu? Weet je dat al Delerium? :Y)

Vriend staat er HC op...?? Zal wel een foutje zijn, heb al een mailtje gestuurd.
Ben iets minder enthousiast over de starttijd. Wordt een hele vroege voor ons, maar dat zijn we wel gewend. Maar dat betekend wel heel veel uren op de trailer staan voor Oro.

maximiliano

Re: SGW Vrouwenpolder 26 en 27 mei- voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 15:06

Hier hetzelfde. Half 7 van stal wegrijden :D
Zorg wel dat alles al in de trailer ligt en dat ik er alleen ff een borstel overheen hoef te halen.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:32

Scum, bedoel je lang op de trailer staan tussen dressuur en springen?

Welke hindernis hoor ik pas de dag zelf...

wicked

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 10:55

Ik ben ook van de partij.
Het wordt mijn eerste cross! We komen uit putten, dus het is ruim 2.30 uur rijden voor ons! Heb er wel enorm veel zin in!
Moet om 9.45 dressuur en om 12.38 springen.
Ik las net iemand over een prikweitje? Kan dat gewoon? En hoe doe je dat?

gerdine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 07:00

wicked schreef:
Ik ben ook van de partij.
Het wordt mijn eerste cross! We komen uit putten, dus het is ruim 2.30 uur rijden voor ons! Heb er wel enorm veel zin in!
Moet om 9.45 dressuur en om 12.38 springen.
Ik las net iemand over een prikweitje? Kan dat gewoon? En hoe doe je dat?

Het gezellig dan moet ik tegen jou!
Prikweitje kan je gewoon meeenemen en bij je trailer neerzetten, als je paard braaf is tenminste......

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 09:18

Even een algemeen vraagje hoor... laten jullie, terwijl je je gaat melden, parcours/cross verkennen, wel eens je paard alleen op de wagen? Ik heb pas paar x een BB gestart, en had steeds iemand bij me die erbij bleef. Maar nu ziet het er naar uit dat ik niemand beschikbaar heb die erbij kan blijven... Mijn paard is heel braaf op de wagen, maar niet echt gewend om erop te blijven staan aangezien ik dat altijd probeer te voorkomen :o

Ik heb wel al een A4tje klaar liggen waarop mijn mobiele nummer staat indien er onrust/onraad is, en ik bedacht me dat ik m bij aankomst wel even eraf kon halen om de benen te strekken, daarna de wagen weer op, dan eerst naar het secretariaat en parcours verkennen, en dan nog bij hem gaan kijken voordat ik de cross ga verkennen. En op het parkeerterrein kan ik vast iemand vragen een oogje in het zeil te houden :o maar ik maak me altijd zo'n zorgen....

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 13:31

Javayo schreef:
Even een algemeen vraagje hoor... laten jullie, terwijl je je gaat melden, parcours/cross verkennen, wel eens je paard alleen op de wagen? Ik heb pas paar x een BB gestart, en had steeds iemand bij me die erbij bleef. Maar nu ziet het er naar uit dat ik niemand beschikbaar heb die erbij kan blijven... Mijn paard is heel braaf op de wagen, maar niet echt gewend om erop te blijven staan aangezien ik dat altijd probeer te voorkomen :o

Ik heb wel al een A4tje klaar liggen waarop mijn mobiele nummer staat indien er onrust/onraad is, en ik bedacht me dat ik m bij aankomst wel even eraf kon halen om de benen te strekken, daarna de wagen weer op, dan eerst naar het secretariaat en parcours verkennen, en dan nog bij hem gaan kijken voordat ik de cross ga verkennen. En op het parkeerterrein kan ik vast iemand vragen een oogje in het zeil te houden :o maar ik maak me altijd zo'n zorgen....

Mijn paard blijft altijd op de wagen staan als ik parcour ga lopen ect. hij is altijd erg braaf zorg er wel voor dat er genoeg ventilatie is. bij onze trailer kan er een bovenluik open en met dit warme weer staat dat atijd open. deurtje naar mijn paard toe doen ik nooit open bang dat hij indien er wat gebeurd daar dorheen komt. Klinkt stom maar ik heb het een kaar gezien bij een andere combinatie en sindsdien doe ik het nooit meer

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 15:39

Maar ook zonder toezicht? (even los van het feit dat er altijd wel mensen aanwezig zijn op zo'n terrein).

Het deurtje open laten vind ik ook altijd twijfelachtig... al heb ik voorin een zadelkast, dus dat maakt de toegang tot het deurtje wel erg smal.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 15:59

inderdaad zonder toezicht, ik weet dat hij braaf is op de trailer. ik beperk het wel door snel parcour te lopen ect

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 16:08

ja zo zal ik het deze keer ook moeten doen... zal wel goed komen, hij is braaf zat op de trailer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:31

Nee, de tijden tussen cross en springen zijn prima. Maar de L ringen crossen na elkaar en aangezien hij vrij vroeg in de 1e ring moet zouden we dan heel lang moeten wachten op de uitslag (die doen ze volgens mij pas als alle ringen geweest zijn).

Moet ik nog iets meenemen voor de picknick??? Koude pannekoeken kan ik wel meenemen maar die vind ik zelf niet zo lekker :D Ik kan wel voor cake zorgen? :Y)

Pacha_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:53

Halo. Ik wil met me pony een bb wel proberen maar hebben ze dat daar ook dit weekeind? Bb pony's? Of alleen maar bb voor paarden 80 cm?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 09:27

ook bb pony's, maar weet niet of er nog plek zou zijn.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 09:56

Scum schreef:
Nee, de tijden tussen cross en springen zijn prima. Maar de L ringen crossen na elkaar en aangezien hij vrij vroeg in de 1e ring moet zouden we dan heel lang moeten wachten op de uitslag (die doen ze volgens mij pas als alle ringen geweest zijn).

Moet ik nog iets meenemen voor de picknick??? Koude pannekoeken kan ik wel meenemen maar die vind ik zelf niet zo lekker :D Ik kan wel voor cake zorgen? :Y)

ik heb hetzelfde moet helaas heel lang wachten tot het einde en vaak doen de de uitslag pas na de gehele rubriek :( moet als 5e in de eerste ring bij het L

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 14:30

Picknick: iedereen is meer dan welkom om aan te schuiven, maar het is handig gewoon mee te nemen wat je zelf wilt eten. Ik kan wel een hele zut meenemen, maar de kans dat ik het juiste meeneem is niet heel groot... Mocht het wel handig zijn: PB je lijstje maar even en dan zorg ik dat het mee is :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 19:58

Mijn paard staat ook altijd op de trailer! Tis niet te doen om de hele tijd erbij te blijven!
Indd ff je telefoonnummer erop dan komt het helemaal goed!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:18

Heerlijk zonnetje hier bij 7 ( Z/M paarden Z ponies). De dubbel van smalle wijnvaten. Heerlijke hindernis, geen fouten of wat dan ook maar knappe stuurkunsten. Vanaf L-pa/ M-po gaan we naar hindernis 6, pallisade. Jammer maar helaas weinig uitzicht dan

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 17:32

Tot morgen dan delerium! Ga proberen gedag te zeggen! Paars/ blauwe set met bruin paard :P

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 19:21

Kom even langs joh, gezellig :j Bellatrix en ik zitten morgen de hele dag bij hindernis 2, vlakbij het trailerveld.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 19:22

Zijn er nog mensen die vandaag gestart zijn? Met welk startnummer?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:18