Ik lees gelukkig vooral positieve verslagen. Vief en Bieten, jammer van jullie cross...
Mark had vandaag zijn L debuut. Met dressuur was easter ontzettend heet door de drukte met losrijden. Proef ging niet geweldig daardoor maar de jury was erg enthousiast over de combi. 191 punten en de 3e plaats. Met springen was easter nog steeds heet en hij sprong superfijn foutloos rond. Bij de DA ook alles goed. De cross ging ook heel fijn en foutloos. Helaas wel ruim buiten de tijd. Uiteindelijk 10e geworden. Wij vonden het een erg leuke cross en de live score was ook super!
DyonS
Geplaatst: 21-04-12 21:09
Ik lees veel goede verhalen, leuk ! Zelf heb ik vandaag ook een heel fijn sgw-debuut gemaakt met mijn paard, die nog nooit eerder gecrosst heeft. Dressuren in de stromende regen leverde 182 punten op, springen foutloos en in de cross een langsloper op de houtstapel. King kwam wat ruim over de oxer die daarvoor stond en ik had dus geen ruimte genoeg om hem goed voor de houtstapel te sturen, maar dat neemt niet weg dat ik hartstikke tevreden! Gelijk een winstpunt op mn SGW-debuut, helemaal trots ! Over 2 weekjes gaan we richting Castenray
Laatst bijgewerkt door DyonS op 21-04-12 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
bianca1980
Geplaatst: 21-04-12 21:14
Even snel bijgelezen want ik zit al wel bij mijn visite... ;leuke en minder leuke verslagen die ik voorbij zie komen. Voor Vief wel een ik weet hoe dat voelt in de cross, alhoewel Bulls reden waarschijnlijk anders lag dan bij jou paard, het gedrag is hetzelfde omkeren en kleiren overal. Wij gaan nog even in de hot Tub zitten.... met een filmpje......
Leuk de verslagen te lezen Over het algemeen is er geloof ik wel fijn gereden! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen/punten! En bij wie het minder ging.. volgende keer beter!
Ik reed m'n 2e SGW met m'n vosje vandaag Fijn dressuur gereden, resultaat 190 punten. Daarna vrij snel springen en crossen omdat de ring zo uitliep (ring 3), met springen ging ze heel fijn rond, wel lekker om deze hoogte te springen na een dik L (spring)parcours afgelopen zaterdag Daarna crossen, ging heel fijn, alles pakte ze aan en ook zo de waterbak in! Ik helemaal tevreden afzadelen en benieuwd naar m'n tussenstand.. krijg ik ineens berichtjes op m'n telefoon: wat jammer dat je zo traag was.. Ik huh, hoe weten zij dat? Niet wetende dat je het live kon volgen en daarnaast vond ik het helemaal niet traag. Bleek dat mijn 'time-out' voor hindernis 12 nog niet verrekend was (was iemand van het paard gevallen, waardoor de cross even stil lag, 68sec gewacht), na een aantal mensen hiernaar te hebben gevraagd, werd dit uiteindelijk verrekend en werd ik 6e Ben heel benieuwd naar de foto's! Gelukkig reed ik net toen het droog was en de zon scheen.
@Margriet: Ik heb de rode tape van je geleend, waarvoor nog dank
Laura878
Geplaatst: 21-04-12 21:26
Dat dat was weer een lange dag vandaag! Leuke verslagen allemaal! alleen jammer van het weer vandaag, dat had wel iets beter mogen zijn.
Vandaag mijn 2e cross gereden, vorige week ben ik naar maarsbergen toegeweest. Dressuur liep erg uit, ik moest in ring 3 rijden en die ring liep dik een half uur uit. Gelukkig toch een fijne proef gereden met 193 punten. Springen had ik een balkje op 7. En de cross foutloos met een aantal strafsecondes. Uiteindelijk 2e prijs in de klasse B. Helemaal Happy!
M_i_R
Geplaatst: 21-04-12 21:27
Overall is er volgens mij wel fijn gecrosst! Het terrein is wel goed aan gort gereden vandaag. Hoop dat je morgen het eea verplaatsen want er blijft van sommige stukken en niks over
Mijn verslagje! Dressuur netjes en 190 punten springen heet en snel, met als resultaat een domme langsloper. Cross foutloos maar 17 sec. buiten de tijd. Moet zeggen dat ik met de ondergrond ook niet meer gevraagd heb dan ze zelf wilde geven
Filmpjestijd!
en idd een hele lange dag! De prijsuitreiking liet wel op zich wachten. Uiteindelijk 7e in mijn ring, en 3e van groningen. Ik ben weer trots op d'r!
Leliaardje
Geplaatst: 21-04-12 21:35
Leuk filmpje MIR! Leuk om zo even het parcours te kunnen zien. Wat een geslinger tussen de bomen. Dan valt het ook niet mee denk ik om binnen de tijd te blijven.
Weten jullie trouwens welke fotografen er vandaag waren , of heb ik daar toevallig overheen gelezen?
XNonnetje
Geplaatst: 21-04-12 21:58
Een hoop goede verslagen, gefeliciteerd!
Ik had weer verschrikkelijk veel pech.. Vorige keer in Etten-Leur na h3 er af gevallen, en nu al na hindernis 1 gevallen Begint bijna een gewoonte te worden Pony was uitgegleden, waarschijnlijk omdat ie achter geen ijzers heeft. Dus de hoefsmit komt volgende week gelijk. En we gaan ook even kijken naar mijn springzadel, daar heb ik namelijk niet erg veel steun aan.
Dressuur ging wel heel fijn, maar de punten vielen een beetje tegen, 185. En springen foutloos.
Bar
Geplaatst: 21-04-12 21:59
Daar ben Ik ook benieuwd naar! Heb iig een fotograaf bij de waterbak gezien.
@xnonnetje, Ik vond het zo vreselijk sneu voor je. Hopelijk gaat het in Castenray beter!
Mark Stoter zat in ieder geval een poosje bij de wachterbak.
Leliaardje
Geplaatst: 21-04-12 22:20
Tjonge Nonnetje, dat is balen .
pietsie
Geplaatst: 21-04-12 22:22
De foto's van de man bij de waterbak staan op Oypo.nl onder SGW , dat had ik even gevraagd , ze staan er al op zag ik. Hier dressuur 185 (in de hagelbui) springen foutloos , cross foutloos en derde plaats .
PolleMaster
Geplaatst: 21-04-12 22:23
Wat was dat weird zeg.. Daar stond ik dan.. Met m'n camera, en het idee dat ik dit nooit (in ieder geval de komende tijd) meer ga doen.. Was dan ook niet erg gefocust op het fotograferen en ben ook niet erg tevreden met de foto's, maar ik zal ze zo even op internet zetten. Het zijn er een stel van het L en B pony's. Morgen nog maar een poging wagen.
Allemaal gefeliciteerd met de punten en prijzen! Mijn dochter had vandaag niet zo'n super dressuurproef, en ook nog een balkje met springen. Maar na de dressuur stond ze 12e in het klassement, op de einduitslag 5e; dus dat was wel super! Ware het niet dat de ringuitslagen zo snel voorbij flitsten dat we het niet goed hebben kunnen bekijken hoe het zat; en er vanuit gingen dat de berekeningen goed moesten zijn, niet dus. Thuis in bed zit ze de print van de uitslagen te bekijken blijkt dat ze eigenlijk 4e had moeten zijn, maar ze heeft in ieder geval een mooi lint erbij, dat is al heel wat! Goed opletten dus.... raar hoor, met zo'n programma maar ik kan het niet anders bekijken (wie wil kijken, het gaat om de B-abc, mochten wij het verkeerd zien dan hoor ik het graag)
De uitslag van de nu 4e klopt niet, ik kom op 53,3 bij haar uit geloof ik.
Leliaardje
Geplaatst: 21-04-12 22:43
Leuk om de foto's te zien. Ik meteen op jacht naar schimmels natuurlijk en ja: daar waren Mark en Easter . Bar: ik zag dat Faramir er ook was. Herkende hem zomaar op de foto's .
Had ze ook net gevonden, leuke waterfoto's hè! Ik ben Hielke en familie idd paar keer tegengekomen.
cillusion
Geplaatst: 21-04-12 22:56
mistid schreef:
De uitslag van de nu 4e klopt niet, ik kom op 53,3 bij haar uit geloof ik.
Zien we het in ieder geval goed... volgende keer beter kijken dus! Balen.... maar het was al een meevaller met zo'n dressuurscore toch nog in de prijzen te komen; raar dat het meisje van de 4e plek het zelf niet gezien heeft!
texelse
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-12 22:57
@Cillusion en Mistid: idd, de 4e staat 1 plaats te hoog, 53,3 is de correcte uitslag. Wat raar. ik weet niet of iemand het wel eens narekent, ik eigenlijk nooit, of de uitslag moet me vreemd voorkomen, dan wel.
Leliaardje
Geplaatst: 21-04-12 22:58
@Bar: morgen rijdt Balou van Hatatitla ook mee: bij de M.
@Cillusion: die heeft misschien ook niet goed gekeken.
cillusion
Geplaatst: 21-04-12 23:00
Ik heb een mooie dressuurfoto; even mijn spul getest voordat mijn dochter moest rijden. Gemaakt om ongeveer 13.00 uur; van iemand met een beige donkerblauw scapa dekje op een grote schimmel in de voorste ring. Bekijk net de foto beter zie ik dat ze zonder bit rijd! Wie weet wie het is, wil je de foto pb dan maar!
En, uitslag narekenen doe ik eigenlijk ook nooit, maar in dit geval was ik bij het bekend maken al benieuwd hoe ze was geeindigd zonder balkje, hoe de verschillen dan waren. Maar het duurde zo lang voordat de ring er weer was, en hij was mij veel te snel weer voorbij helaas!
Leliaardje
Geplaatst: 21-04-12 23:03
Werd het niet op papier opgehangen?
XNonnetje
Geplaatst: 21-04-12 23:28
@ bar en leliaardje: Bedankt voor de reacties, idd erg balen.
Natuurlijk weer geen foto's van mij, had ik nog ff moeten blijven zitten
PolleMaster
Geplaatst: 21-04-12 23:34
Een foto van Mark & Easter, ik zag hem weer even voor mijn pony Movie aan