Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Zelf heb ik vandaag ook een heel fijn sgw-debuut gemaakt met mijn paard, die nog nooit eerder gecrosst heeft. Dressuren in de stromende regen leverde 182 punten op, springen foutloos en in de cross een langsloper op de houtstapel. King kwam wat ruim over de oxer die daarvoor stond en ik had dus geen ruimte genoeg om hem goed voor de houtstapel te sturen, maar dat neemt niet weg dat ik hartstikke tevreden! Gelijk een winstpunt op mn SGW-debuut, helemaal trots
! Over 2 weekjes gaan we richting Castenray 
;leuke en minder leuke verslagen die ik voorbij zie komen. Voor Vief wel een
ik weet hoe dat voelt in de cross, alhoewel Bulls reden waarschijnlijk anders lag dan bij jou paard, het gedrag is hetzelfde omkeren en kleiren overal.
met een filmpje......
Over het algemeen is er geloof ik wel fijn gereden! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen/punten! En bij wie het minder ging.. volgende keer beter!
Fijn dressuur gereden, resultaat 190 punten. Daarna vrij snel springen en crossen omdat de ring zo uitliep (ring 3), met springen ging ze heel fijn rond, wel lekker om deze hoogte te springen na een dik L (spring)parcours afgelopen zaterdag
Daarna crossen, ging heel fijn, alles pakte ze aan en ook zo de waterbak in! Ik helemaal tevreden afzadelen en benieuwd naar m'n tussenstand.. krijg ik ineens berichtjes op m'n telefoon: wat jammer dat je zo traag was.. Ik huh, hoe weten zij dat? Niet wetende dat je het live kon volgen en daarnaast vond ik het helemaal niet traag. Bleek dat mijn 'time-out' voor hindernis 12 nog niet verrekend was (was iemand van het paard gevallen, waardoor de cross even stil lag, 68sec gewacht), na een aantal mensen hiernaar te hebben gevraagd, werd dit uiteindelijk verrekend en werd ik 6e
Ben heel benieuwd naar de foto's! Gelukkig reed ik net toen het droog was en de zon scheen.

, of heb ik daar toevallig overheen gelezen?

mistid schreef:De uitslag van de nu 4e klopt niet, ik kom op 53,3 bij haar uit geloof ik.
volgende keer beter kijken dus! Balen.... maar het was al een meevaller met zo'n dressuurscore toch nog in de prijzen te komen; raar dat het meisje van de 4e plek het zelf niet gezien heeft!
helaas!