Hoe laat begint het?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben 1 van de eerste, nummer 8.
Zien we elkaar misschien nog.

(ik ook niet trouwens) Stond naast je toen Amber het spring parcours in ging.

fijn dat je lekker hebt gereden!
Merk je toch watvoor gezellig volk erop afkomt!.. enne.. Tripalon blijft voor de lol en velen gebruiken het ook voor de ervaring, omdat ze misschien anders nooit eens een 'cross' kunnen doen. Daarom dat tripalons vaak ook met gewone hindernissen zijn en niet met veel vaste, moeilijke hindernissen! maargoed..
de eerste drie in de cross pakte hij ook slecht aan. Nog over de zeik van het springen. dus niet te moeilijk gedaan en het bos in gegaloppeerd! Alle hindernissen in het bos gingen prima.. behalve het boompje. Mijn fout.. reed te slap aan. en de Mondriaan hindernis maar over geslagen. Terug in de bak ging het beter. Ritme zat er lekker in. Alleen twijfel bij de boomstam op de heuvel en de finish. Maar verder heeerlijk gereden! 
Bob1976 schreef:@MelanieB, leuk als je foto's hebt... Ben benieuwd. Overigens vond ik de 70 dit keer pittiger dan twee jaar geleden. Toen was het meer 50. Nu waren de hindernissen veel hoger, ook die in het bos stonden...
Ik heb zelf wel fijn gereden. Springen ging foutloos, in de cross gingen de eerste drie hindernissen prut want dan moet ik bij de andere paarden wegrijden, altijd een moeilijk punt bij mijn paard. Verder alleen een balk en een weigering in het bos.
En die mensen waarvan je denkt: "Wat doen ze hier" moeten dit natuurlijk ook zelf uitvinden... is toch een mooie mogelijkheid om te testen of het wat voor je is?

170punten en 5de van de 8.
Geeeeen idee of ik prijs had.