Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Daarna ga ik lekker douchen
.
. Toen de cross. Toch wel weer spannend de eerste keer (voor Bo) na een paar jaar pauze (van mij)! Naar hindernis 1 toe was even lastig maar ik kon haar redelijk snel overtuigen. De cross ging mooi foutloos tot hindernis 9 de opsprong/brug..........die was te spannend. 3x geweigerd. Helaas! Kan het Bo niet kwalijk nemen het is toch een vreemde hindernis en Bo heeft nog helemaal geen ervaring. Volgende keer weer beter. Ben benieuwd wat de rest gedaan heeft! 

morgen moet ik hele dag werken, heb gelukkig geen zittend werk want dat zou echt niet gaan..
maar een aantal waren zo geweldig voor hun paard.complimentjes!
En balen van je weigeringen!
Ik heb de ambulance nog aan komen rijden, gelukkig valt het mee. Hopelijk valt de stijvigheid ook mee morgen
Maar oke.
Ook bij het bruggetje hield ze flink in en stond zelfs even stil maar ging vanuit daar verder. Water in gesprongen (na een kleine twijfeling, maar het was een mooie oefening voor het L) en heel fijn het laatste stuk door. Ondanks de weigering maar 4 sec buiten tijd. 
Trots 
Leliaardje schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hindernis 6 nu nog net zo hoog en breed was als bij de L paarden.
). Het is wel zo dat hij als je er naast stond niet zo breed was als hij van voren leek, maar ik geloof niet dat ik al eerder zo'n hindernis in een B-cross gezien heb. Maar ja: hier nog geen mensen gehoord die er problemen mee hadden, dus wie weet zit het toch gewoon tussen onze oren?