Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mamabird schreef:xSiep: Moest even in je profiel spieken welke combi. Mijn schrijver en ik hebben heel jaloers het achterbeengebruik van jouw vos bewondert! Het was idd soms een beetje stressy, maar wat een gaaf beest heej!
)
aangezien ik in EL wil blijven zitten.... renskek schreef:Bijna allemaal mooie verslagen
Marijke, fijn dat Ula zo goed ging!!
Lautje, keurig gereden! Ik weet alleen nog steeds niet wie je bent...
Siper, goed gedaan!
Ik heb ook lekker gereden. Met Celeste (was haar derde dressuurproef) en Sunny heel fijn dressuur gereden. Met Zavira was het niet al te best.
Met alle paarden een fout met springen, ik reed niet al te sterk vandaag wat dat betreft.
De cross ging met alle paarden super. Voor Celeste en Zavira was het hun derde cross en beide voor het eerst L. Ze wareb beiden foutloos
Sunny liep echt heel erg fijn in de cross, ben zooo blij met haar!
waren wij van het secretariaat ook weer blij mee. EvelienH schreef:Allemaal positieve verhalen
Dressuur ging beter dan vorig jaar maar het is nog niet wat het moet zijn, 181 punten. Springen twee palen, drie weken niet springen en dan een parcours in is geen succes. Cross foutloos en 10 sec buiten de tijd, heb niet op de tijd gereden. Had weinig nut na de dressuur het springen.Doel wel behaald, laatste twee punten gehaald en eind april gaan we maar eens 1* proberen. Heb nog 6 weken om de proef te oefenen, hopelijk gaat het dan beter.
www.oypo.nl/amandamelchior staan de mijne op, het laatste deel komt er vanmiddag bij...