Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doom schreef:haha idd de ervaren springers zei ze.. maar als ik jou profiel zie met jumping amsterdam enzo dan is dat wel ervaren ja haha ik ben meer een watje en ga vermoedelijk als een racekever door het land...
edit... sorry dat was ROX...
reed wel met een leuke meid op zelfde niveau, wij mochten andere dingen springen dan die andere 2!
Dan gaat hij in mijn handen hangen en bepaalt hij het tempo, ik ga dan terug trekken en in mijn zadel staan waardoor we niet lekker meer uitkomen...
( niet extreem hoor! ) maar viel me op hihi
Is toch altijd weer even wennen de eerste crosstraining van het seizoen, gewoon lekker ermee oefenen en dan komt het vast helemaal goed!
Kwam door eigen angst hoor... toen heeft chantal hem met de longeerlijn ingetrokken.. Ben altijd zo bak dat hij er raar in springt en ik dan een nat pak heb haha
Viel ze even later nog op haar knieen ook met die opsprong! doom schreef:Damels, hoelang was jij er al? had jij mij gezien bij de water op en afsprong of dat rondje daarvoor al?
Dat rondje daarvoor was niet fijnDan gaat hij in mijn handen hangen en bepaalt hij het tempo, ik ga dan terug trekken en in mijn zadel staan waardoor we niet lekker meer uitkomen...
Moet echt lekker korte ophoudingen te plaatsen en zwaar te gaan zitten in het zadel..
Mijne is ook absoluut niet angstig voor de heuvel op en af.. waardoor we vaak te hard gaan om daarna nog een boomstam mee te kunnen nemen, was wel weer ff leerzaam, rondje daarvoor en waterbak gingen wel weer heerlijk en beheerst!!
Rox, idd leuk paard en leuke rode beenbeschermers.. zag er fijn uit!! Alleen hij/zij heeft volgens mij wel een paar kilo's teveel??( niet extreem hoor! ) maar viel me op hihi