ben al wat vaker bij jullie geweest toen had ik de jump crossen mee gereden

zal eens met mijn ouders gaan overleggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jasmijnz schreef:Waar kan je je inschrijven en hoeveel kost het??
[SGW] Crosstraining in Breda door Lielle liberty schreef:jasmijnz schreef:Waar kan je je inschrijven en hoeveel kost het??
zie eerste bericht[SGW] Crosstraining in Breda door Lielle

jasmijnz schreef:love_shyboy schreef:@ jasmijnz had jij niet samen met je moeder meegedaan ofzo? kan ook iemand anders geweest zijn...
dat was iemand anders ik denk dat ik een groep hoger zat
mijn pony is magic en de eerste cross helemaal in het groen en de 2de keer in het roze
over het lessen hebben Sjolvir schreef:Vindt ze vast niet erg. Kan me nog wel herinneren dat ze vorig jaar in carnavalsoutfit kwam trainenOke over de lessen..
Denk je dat Lielle het op prijs stelt als ik zeg, de eerste les in het reflecterend gif geel kom?
De tweede keer, voor de variatie in het roze setje van mijn merrie, maar dan op mijn ruin.
En om het af te leren, de derde keer met knaloranje shabrak en knal cyclame peesjes?
(eerlijk gezegd, graai ik altijd gewoon wat bij elkaar en is het meestal toeval wat er op ligt)
. Toen ik vorig jaar een simpel greppeltje met haar sprong lag ik er al naast... beetje oefening kan geen kwaad dus.
Lielle schreef:aaangezien lielle zelf altijd in bijzonder ingetogen en subtiele kleuren crosst, worden kermisoutfits niet op prijs gesteld
(geintje, voor degenen die me niet IRL kennen, ik rijd in het knalrood)