Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lovecortana schreef:Ow ik weet al zeker dat de cross morgen een ramp wordspringen dat kunnen we wel maar al die hindernissen onthouden
ik reed al verkeerd het normale parcour van 9 hindernissen laat staan een parcour van 20 hindernissen! Haha we vertrekken morgenvroeg al om 7uur dus kan ik mooi nog eventjes verkennen....
goed gedaan!
) nog wel langs geweest. Stond zelf harder te hijgen dan t paard en waarschijnlijk was ik afgekeurd hahah! Paard was prima...
Loetie84 schreef:Ja ik vind het toch ook wel een fijn idee om weer met een 'heel' paard naar huis te gaan hoor.

1ste geworden
Super hoor!
.
Lielle schreef:... Cross zag er mooi uit, maar niet meer zo moeilijk als een paar jaar terug. ...
; met Costa heb ik zelfs een prijsje meegepikt. Hij vond het wel allemaal spannend, is snurkend en met grote ogen rondgesprongen maar liet zich wel rijden. En verder heb ik gewoontegetrouw genoeg met oude en nieuwe bekenden gekletst.
Wat dat betreft dus echt een stuk moeilijker dan een outdoor cross, haha!Loetie84 schreef:@ Paul_H en Lielle: Qua sprongen was de cross dan misschien niet zo moeilijke vergeleken met eerdere edities, maar qua parcours blijkbaar wel. Een behoorlijk aantal deelnemers uit ring 1 (ring 2 weet ik niet, toen was ik aan het zadelen) heeft een verkeerd parcours gereden. Of door het springen van verkeerde hindernissen of door het bijvoorbeeld niet nemen van de verplichte doorgangen.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel een paar keer bij mezelf dacht: "ok... en waar moest ik nu ook al weer heen?!"Wat dat betreft dus echt een stuk moeilijker dan een outdoor cross, haha!
PS: zijn er nog meer mensen ziek geworden vrijdag/zaterdag?!