Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt heel fijn.
je stond er super voor.
kostte wat toespraak om het bospad in te gaan maar daarna ging alles fijn. (jan v B zei later : hij was lekker aan het spinnen daar he !!!..
) Bij H5 heb ik de rechterkant gedaan en kleine volte linksom en dan 6 ab, ging echt geweldig simpel. Daarna lekker door, H12 ging ook top hij trok zelf naar boven over de dikke boomstam heen. De trakhener had hij wel even een tik nodig want ik zag hem inene twijfelen.
daarna de lijn van 14 15 en 16 echt heerlijk ...
bij het water heb ik ook alternatief gedaan, ik wilde hem daar niet in verrassen. Nu kon ik heel rustig de H18 aanrijden uit een drafje en ging hij uitstekend naar benee (met wel een klein tikje voor de zekerheid van mij...
) daarna H19 ook top en H20 vond ik echt cool zo op die bult naar beneden, daarna lekker vol gas door de finisch.

rowo schreef:Ik zag je bij de smid na de cross Bianca. Liet je nou daar je paard geheel bekappen?
Jammer van je tijdfouten, stoute Bull! Maar wel een super afsluiter dus
werden we er allebei beter van. 

Eerder op de dag nog een kennis in het Z bijna het water in zien vallen maar gelukkig bleef ie zitten. De pony deed de afsprong in een keer, was echt zo blij! Daarna wel iets m'n balans kwijt maar dat kwam gelukkig goed voor de volgende hindernis. Uiteindelijk de cross foutloos rond gereden met wel aardig wat tijdfouten maar dat vind ik niet erg momenteel. Goed op tijd rijden komt volgend seizoen wel weer.

_Sim_ schreef:Moet je wel even zeggen dat jij de M-kampioen bent.Anders weten de anderen het nog niet.