Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vandaag ging er ook iemand onderuit hoorde ik, balen is dat! zag ook veel mensen die problemen hadden op de waterbak(ken)..

(als ik niet bleef rijden moest m'n groom me maar wakker meppen met de zweep haha) rondgekomen met 1 balkje en 1 constant tempo
toen de cross in, die liep ze echt zwaar lekker! wel een stopje op de watercombinatie, maar had dat wel verwacht want vieze voetjes is nog altijd niet haar sterkste punt. uiteindelijk bleek ik het alternatief van de sloot verkeerd genomen te hebben, wist niet meer hoe die zat (vrijdag stond die nog niet helemaal goed, toen lag er bijvoorbeeld ook geen boom bij de waterbak en lag de route na de afsprong ook anders haha
) en dus uitgesloten - maar was wel supertevreden!
manic schreef:Ja, alleen een beetje last van mijn hand, maar heb erg mazzel gehad.
Ik lag dus met paard en al voor hindernis 2 op het asfalt. Hij sprong zo ruig dat ik vond dat ik naar 1 wel tempo kon maken. Kwam dus een beetje vlot op het heggetje aanrijden, paard brak uit naar rechts, kwam naast het zand en glibbert finaal onderuit. Ik eindigde onder een geparkeerde auto en paard draafde nog even een paar rondjes over het terrein.
Gelukkig hij alleen een schaafwondje en ik een blauwe hand en een gedeukt ego
.
) en met het losrijden voelde ze super aan, kreeg allemaal leuke reacties van langs de kant, dat mijn pony goed voor elkaar was, maar helaas mocht het niet baten in de ring. Heel bang van de tractoren een eindje verderop, kan gebeuren. Het kan niet altijd feest zijn natuurlijk, volgende keer beter
.
. fatal_flower schreef:goed gedaan javayo, heb je door de finish zien gaan en herkende jouw paard,. dacht ik (de 00seven toch?)
misschien denk je er na de winter anders over, lekker op het springen concentreren!
Het was niet veel bijzonders, via de hals langzaam naar beneden gegleden. Ik hoopte weer terug te klimmen, maar ze schoot weg om naar haar vriendje te rennen en liet mij helaas achter. 

lijkt me heel zuur. je komt uiteindelijk juist voor de cross, want zo'n springparcours kun je ook om de hoek starten.
Helaas niet een heel fijn ritme kunnen pakken, maar daar gaan we nog flink op oefenen.
Javayo schreef:En het springparcours hier om de hoek sprong ze gewoon foutloos rond, 1 week geleden!Thanx
Lijkt me ook echt een ontzettende afknapper als je heel zo'n eind heb afgelegd om dan in een springparcours te strandenlijkt me heel zuur. je komt uiteindelijk juist voor de cross, want zo'n springparcours kun je ook om de hoek starten.
fatal_flower schreef:Javayo schreef:En het springparcours hier om de hoek sprong ze gewoon foutloos rond, 1 week geleden!Thanx
Lijkt me ook echt een ontzettende afknapper als je heel zo'n eind heb afgelegd om dan in een springparcours te strandenlijkt me heel zuur. je komt uiteindelijk juist voor de cross, want zo'n springparcours kun je ook om de hoek starten.
Goed gedaan F_E!!
fatal_flower schreef:Javayo schreef:En het springparcours hier om de hoek sprong ze gewoon foutloos rond, 1 week geleden!Thanx
Goed gedaan F_E!!
Gelukkig heb ik van de JumpCross van vorige week WEL heel veel leuke foto's en had een vriendin van mij in de cross gisteren met haar mobiel een paar niet al te beste maar toch wel leuke plaatjes gemaakt dus ik heb iig al IETS. Vivre schreef:Net debuut flutterby
Super dat de cross zo fijn ging Missmiekje.
Fatal_flower; niet gelijk opgeven hoor. Snap heel goed dat je er flink van baalt, zeker omdat ze het op een gewoon springconcours wel doet. Vivre begint nu (lijkt het) het spelletje goed te snappen. Tot een paar crossen geleden was ze altijd veel te druk met alles eromheen en stond ze dus nogal eens omgedraaid voor bv een hinderniscontroleur. Klopt dat ik ook Vlietland heb gewonnen, maar vanwege bovenstaande en dat ik maar max 5 crossen per jaar rijd, blijf ik nog lekker B. Eerst lekker vertrouwen op doen, de hindernissen zijn het probleem niet.
Hopelijk kom je snel uit je spring dip!
Freggle-Edge: Had jij een nr begin 50? Dan heb ik je nml zien springen. En dan had je idd een balk op hindernis 3 die de jury niet gezien heeft. Ach een keer mazzel is ook fijn toch! Gefeliciteerd met je 5e plek, had je nog prijs?