Sim, bij 6 sprong je natuurlijk wel een donker gat in. Ik moest daar ook een beetje doordrukken
. Misschien had dat ermee te maken.Siep, ik was inderdaad nummer 57. Voor foto's en filmpjes hou ik mezelf aanbevolen natuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Misschien had dat ermee te maken.
). En het springparcours ging goed! Geen weigeringen en ik dacht dat er een balk was gevallen maar zag later bij de uitslagen dat we nog foutloos waren ook!
Smalletje bovenaan de bult ging lekker en toen een lekker stukje scheuren door het bos. Bij de wiebertjes had ik erg de zon in m’n ogen, maar met een beetje geluk en een stoere sprong van Otto toch gelukt. (leuk enthousiast publiek daar trouwens).
) Afsprong ging erg lekker, gevolgd door de boomstam die ik met lange teugels en mijn handen breed nam. Dit ging zo lekker dat ik besloot de daarop volgende hindernis ook op die manier te nemen. Maar daar werd hij te lang op en die raakte hij met zijn voorbenen. Teugels snel weer opgepakt en op naar de laatste twee. Ot had nog energie voor 10 en zette nog even flink de sokken erin. Met een super-gevoel over de finish!

)
hopelijk knap je snel op
afstand was nl ong.7.30 meter met mijn voetstappen.) H6 kwam ik wat dicht want naar mijn idee raakte hij die op de achterkant, maar verder oke. H7, 8 en 9 en 10 en 11 gingen ook allemaal lekker. Op het open veld richting "trakkie" heb ik een hele mooie grote wijde bocht gemaakt zodat Bull de tijd zou krijgen het donkere bos erachter in zich op te nemen. Mensen op het veld moesten toen wel even "rennen" voor mij...
maar goed. Moeten ze maar niet zo in het midden allemaal lopen maar aan de zijkant blijven. Ik wilde bewust niet afsnijden. "trakkie" vond Bull toch iets spannend, maar had hem er al goed aan staan ervoor, dus een tik erbij voor wat overtuiging en het was oke. Daarna lekker door gereden op de overige hindernissen. Bij de bult even in draf beginnen naar beneden en verde in galop door. Met een tijd van 5.05 dus iets buiten de tijd, maar een 5e plaats was voor ons. Supertrots dus.
) en cross volgens Geert 2 weigeringen bij de boomstam onder aan de afsprongen (na het bruggetje) maar zie nu net op de uitslagen staan dat hij er maar 1 weigering heeft gekregen. Maakt verder niets uit want WP kreeg hij toch al niet doordat zn dressuur te laag was. Wij waren erg tevreden, bovenop de bult hadden ze nog 50 sec over dus ook perfect qua tijd. Was een geslaagd daggie! En een super mooie cross! Motje11 schreef:Mooi gegaan Bianca.
Ik denk dat degenen die 2 sprongen tussen 4 en 5 hadden zitten net als ik de rechter-route hebben genomen. Die meette ik op 10 meter, twee korte sprongen dus.
Maar nu twijfel ik ook even of ik dan geen 2 galopsprongen had.
muts_marijke schreef:volgens Geert 2 weigeringen bij de boomstam onder aan de afsprongen (na het bruggetje) maar zie nu net op de uitslagen staan dat hij er maar 1 weigering heeft gekregen.
Nou ja, dan heeft hij geluk gehad.
(Hij had trouwens ook geluk dat het paard de derde keer wel sprong, ik had het niet verwacht na die eerste twee keer aanrijden.
)
Geert was erg tevreden.
Dat moet echt sneller. Zonder de tijfouten waren we dus nog 5e geweest.
, helemaal als ik het Hattem filmpje van vorig jaar bekijk waar ik met mijn lekkere paard in voorbij rijd..