Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AntheaV schreef:Voor mij geldt het zelfde als voor Caro.
Mirthe, ik zou jou wel mee kunnen nemen. Volgens de routeplanner kom ik toch langs jouw huis
of ben je verhuisd?bianca1980 schreef:Zullen we dan de knoop doorhakken op vrijdag 6 of zaterdag 7 januari ?? Ik hoop niet dat ik nu een naam heb overgeslagen...
wel dus
als bijvoorbeeld Eef en lau mijn kant op komen, scheelt dit al een hoop voor hen!

. Het lijkt me ontzettend leuk om een keer te komen (of jullie hier), maar 6/7 januari wordt het zeker niet. Als het de 6e is dan kan ik de 7e pas terug, en die dag wordt mijn moeder 86, en dat staat met stip op 1 in mijn agenda, daar wijkt alles voor.
texelse schreef:Mijn leven bestaat uit culinaire dieptepunten, dus daar zal ik jullie niet mee "vergiftigen" :D. Het lijkt me ontzettend leuk om een keer te komen (of jullie hier), maar 6/7 januari wordt het zeker niet. Als het de 6e is dan kan ik de 7e pas terug, en die dag wordt mijn moeder 86, en dat staat met stip op 1 in mijn agenda, daar wijkt alles voor.
dit willen we idd niet....
en gelijk heb je, je moetie gaat voor alles..
of je gaat vanuit de meeting terug naar je moeder....op de zondag ochtend kun je zo door...
.