Ach, volgende keer hopelijk een fatsoenlijke jury.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ibonn schreef:Motje, ik zat gisteren bij 6, was jij het die tegen me zei "we zullen hier maar verstandig zijn? "of iets in die trand. Wij snapten al niet hoe je die hindernis kon missen want je moest flink sturen om langs het B-element te komen. Er stond een crossbouwer bij en die snapte er ook helemaal niets van en die heeft er later op het secretariaat nog melding van gemaakt omdat hij het echt vreemd vondWel zonde dat je daardoor dus geen geode klassering haalde, volgende keer nog beter opletten met verkennen...
weg te kiezen. Vandaar dat ik dat zei toen ik jullie passeerde. Ik hoorde jullie nog wat roepen maar dacht dat het gewoon aanmoediging was of zo, haha.
Daar had ik profijt van vandaag. Ben wel stout geweest omdat ik wel weet wat de regels zijn, maar die heb ik nu eens aan mijn laars gelapt!

:p Als je een brief krijgt, zou ik dat als verweer naar de KNHS geven, je bent tenslotte zelf eruitgegaan en zij hebben je teruggeroepen ondanks je protest.
Ibonn schreef:Nou Sim, groot gelijk, we moeten toch altijd naar de juryleden luisteren, dus ook als ze het fout hebben:p Als je een brief krijgt, zou ik dat als verweer naar de KNHS geven, je bent tenslotte zelf eruitgegaan en zij hebben je teruggeroepen ondanks je protest.
zelf afstappen heeft hij dan nu in jou voordeel beslist. Prima toch.
Ik ben dus ook gediskwalificeerd voor het NIET nemen van 1 hindernis 10, zwarte buis.
(Nou diegene die dom was was ik...
) Het was nl bedoeld als rood en groen gaan links en blauw en zwart gaan rechts. Twee paden die parallel aan elkaar liepen , echter had die rechterzijde nog een hindernis op de hoek...
en ik dus in volle vaart over het pad na de berkendubbel de waterhindernis genomen. Sim Attendeerde me erop dat er was omgeroepen dat ik H 10 niet had genomen dus ik dacht nog ..Huh..?? fout op de waterhindernis dat kan helemaal niet. Ik sprong hem wel vrij naar links maar absoluut niet naast de vlag. Maar ja....na de bokt foto shoot terug gefietst omdat ik de hindernisrechter wilde spreken en toen kwam ik erachter dat ik dus daar niet goed had gereden. Echt zuur ..
maar ja Bull liep en 1 seconde over tijd, dus aan het paard lag het niet...
6 gehaald 4 eraf. _Sim_ schreef:Dat gebeurt je dus niet meer.
alhoewel ik wel meer fouten heb gemaakt dit jaar..
Westerbork uitgesloten door een hindernis verkeerd, Castenray verkeerd het bos in en mega tijdfouten, in Neede parkeerde ik hem in de bomen...
en nu dit weer....hahaha...na castenray graptte vrienden van mij al je kan beter een Tom Tom op je cap zetten, maar dat lijkt bijna echt nodig...
buukske schreef:Ik ben echt niet thuis in eventing, vind het wel erg leuk om te zien.
Kan iemand mij vertellen als je 50,5 strafpunten in de dressuur hebt, hoeveel punten je dan hebt, ik kan nergens de berekeningen vinden.
voor aanvang van springen en cross.
ik had het al ontdekt na hindernis 1, en na 5 had ik er wel even tijd voor. En ojee loopt wel door
buukske schreef:Ik ben echt niet thuis in eventing, vind het wel erg leuk om te zien.
Kan iemand mij vertellen als je 50,5 strafpunten in de dressuur hebt, hoeveel punten je dan hebt, ik kan nergens de berekeningen vinden.