Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarja, volgende x dan maar.

(beetje ver weg
)
ik doe het altijd met t handje!
daNiielle_ schreef:Leuke opening, vooral die foto van Jeroen
EvelienH schreef:Sannnn schreef:Wat een blonde bimbo zeg nu op het podium bij the Voice.
Erg hè! Ze kwam echt heel dom over.
)
Land doen wij dan weer niets aan, gaan er een keer met de sleep doorheen.
Daarna lekker afgespoten en meneer staat nu in de wei. Nu gauw effe wat boodschapjes halen. Om half 2 komt mn neefje om effe met de pony te hobbelen en om 16.00 komen mams paps broer en schoonzus hier lekker BBQ-en.. (gelukkig is er salade stokbrood en fruitsalade
)
Klinkt als een naar ongelukje zeg, goed dat je de ostheopaat laat komen.

. Kom ik 2 stenen te kort en nu kan ik alleen maar 1m2 erbij bestellen terwijl ik er 2 tekort kom die kapot waren. Ik breng 5 bandjes terug en ga dan even stennis schoppen. Normaal kun je dus wel losse bestellen
. Net even de mesthoop bijgewerkt, maar dat is ook geen lolletje in de brandende zon. Paul is geitenhokjes aan het mesten, dat is nog veel erger.................
.

). Dus net nog wat euh handwerk verricht en de binnenkant is ook weer toonbaar. Moesje is mijn vaders auto nu aan het uitmesten en dan zal ik daar de stofzuiger ook nog even op loslaten. Dan alleen nog even voer halen voor KJ en vanavond rijden en dan is de hele to-dolist afgewerkt