Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daar mag je echt trots op zijn.
. Had alleen weinig tijd omdat Laurie net uit de cross was.
.

Ik ben zo trots op mijn tinker en waren erg blij met onze prijs
een mooi schildje en een lintje. Het enige jammere was dat bij mij en de nummer twee van utrecht 2005 op het lintje stond.
Ach... Ben gewoon super trost op mijn tinker dat mij dat niet meer uit maakt!!
.
.
oftewel, ik stond gewoon naast jullie dan
maar voor't zelfde geld zeg ik heel leuk iets en zijn jullie het helemaal niet 

Normaal gesproken doet Kim dat die altijd meegaat als mn trouwe groom
. Ik heb helaas geen foto's van je gemaakt. Is altijd een slechte positie: vlak achter Giga starten: dan ben ik alweer weg met m'n camera.
. Maar ik dacht: ach, als ze het niet is, dan reageert ze toch niet als iemand Tientjeh loopt te roepen. 

Wist heel niet dat je ook op bokt zat

zoals ik al zei op Texel, je kent je eigen paard het beste en direct open veld maakt het voor hem niet fijn om welke reden dan ook. Jammer dat dan zo'n TA daar gelijk een oordeel aan hing. Nu heb ik wel iets over de tijd gereden maar niet extreem.
dat is wel heel erg laag. Ik kan mijn beugels ook niet korter ivm mijn zadel, maar dat betekent dan toch een ander zadel wil je daar verandering inbrengen. Geld voor mij ook, ben daar ook hard mee bezig. Die sprong was idd voor dat "opstapje" waar je je nek over zou breken..
maar de jouwe is idd groot.
7 was de dubbel, dat vind ze altijd lastig. Dus die even rustig in draf aangereden, en we waren er in 1 keer over!

En ander zadel wil ik sowieso niet