Ik ga wel overnachten. 2 keer 2 uur rijden is niks. Moet alleen nog even zien hoe en wat, want heb nog niks geboekt of iets dergelijks. Mijn zus gaat iig mee en die wordt dan zaterdags afgelost. Ze voetbalt nl vrij fanatiek en die moet dan in Wierden voetballen. Weer een voordeel dat dat redelijk dichtbij is.
Ik overnacht niet. Zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hier vandaan.
bianca1980
Geplaatst: 06-10-11 22:39
Ik ga voor Bull wel kijken te overnachten en voor mezelf twijfel ik een beetje. Ik moet met Bull anders terug naar Putten en dan naar Lelystad zelf, dus dat is zowieso al niet handig. Vind het met een groepje ergens blijven ook wel een idee. Weet niet wat daar in de buurt zit ??
AnneMieKe_89
Geplaatst: 07-10-11 06:40
Mijn ouders en ik blijven in ieder geval ook overnachten. We kunnen eventueel in de vrachtwagen blijven, maar ik slaap dan wel achter en dat kan wel eens erg koud zijn eind oktober Daarbij moet er dan ook weer zoooveel zooi mee. Dus als er nog meer blijven overnachten is dat misschien wel zo handig en gezellig!
Regelen en uitzoeken is mijn specialiteit als secretaresse hahaha. Hampshire zit naast het wedstrijdterrein maar is wat minder leuk betaalbaar..
Het eerste jaar dat ik naar Barchem ging, woonde de vorige eigenaar van Rose nog in de buurt; daar heeft Rose toen onderdak gevonden. Vorig jaar zou ik voor Costa terecht kunnen bij BuenaVista en voor mezelf en gezelschap een B&B in Barchem boeken maar daar dwarsboomde een blessure de plannen. Dit jaar ga ik gewoon op de zondag heen en terug, met beide paarden.
bianca1980
Geplaatst: 07-10-11 10:57
Voor Bull ga ik ook naar Buenavista dat is al geregeld, voor mezelf vind ik het nu een twijfelgeval, ik heb nl ook mijn groom mee waar ik dan denk ik zelf voor moet gaan betalen. Als ik dat dan weer ga opwegen tegen de branbdstofkosten kan ik net zo goed naar huis gaan. Want ik neem aan dat we dan ook wel met een groepje ergens kunnen gaan eten ?? en dan weet ik niet of haar ouders dat voor haar gaan betalen. Heb al wel de Wiggelroede gemaild wat het dan zou kosten om daar te slapen, mag van mij super low budget, luxe heb je niet nodig en ontbijt neem ik zelf wel mee in de koelboxen, desnoods mijn magnetron dan heb ik ook eten...
Hier net even overlegd en het hangt ervan af hoelaat ik moet starten de vrijdag en zaterdag of wij blijven overnachten. Wel gezellig om te overnachten denk ik! Had even gevraagd hoelaat ze beginnen met de dressuur vrijdag, zoals het er nu voorstaat al om 8.30. Had alleen die middag vrij bij stage, maar dat moet hopelijk wel lukken dat ik dan de hele dag vrij krijg.