Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zag dat er al best veel de oefencross reden.
of is een oefencross alleen maar cross en BB ook met springen? mamabird schreef:De BBpaarden = gelijk aan de Bpony's als ik het goed heb. Het moet in ieder geval lager zijn dan de Bpaarden, zowel het springparcours als de cross. Vanavond hebben we weer vergadering dus zal het nog even precies navragen. De hoogte van de Bpony's en Bpaarden staan in de reglementen, dus dat is makkelijk na te zoeken hoe hoog die precies zijn.
Er is nog plaats in de BB (tenzij er de afgelopen 48 uur veel aanmeldingen bij zijn gekomen, maar dat weet ik ook vanavond).
was daar eigenlijk ook benieuwd naar al maakt voor mij de hoogte niet erg veel uit. mamabird schreef:De hoogte van het springparcours, voorafgaande aan de cross is max. 85cm. De hoogte van de cross hindernissen is max 80cm (doorspringbare hindernissen, zoals een haag bijv max 100 cm).
Bovenstaande is het maximale. Hoger zal het zeker niet zijn, lager (waarschijnlijk) wel.

? )