Mooi tussendoor verkennen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mooi tussendoor verkennen! 
Eerst opslaan idd en dan ff de bestandsnaam wijzigen. Helemaal achteraan de bestandsnaam staat .xlsx. Je moet even de laatste x weghalen, zodat er .xls staat. Dan kun je hem openen.
. Omzadelen en omkleden kan ik in max 10 minuten maar dan nog terug naar het terrein en losspringen...

Gelijk maar even een mailtje erachter aan sturen. Daar heb ik wel vaker last van, secretariaat is soms nog niet gewend dat er ook pony's tussen de paarden starten.

caro29 schreef:Ik heb ook mooie tijden alleen moet ik om 10.55 dressuren en 11.18 springen. Dat wordt een uitdaging. Parkeerterrein en dres/spr is een stukje van elkaar af, omzadelen en losspringen is zeg maar 18 minuten. Omzadelen en omkleden kan ik in max 10 minuten maar dan nog terug naar het terrein en losspringen...
Moeten ze maar ff wachten dan toch? Je hebt daarna nog een half uur tot de cross dus.

welm schreef:Hoi!
Vorig jaar had ik problemen met de opsprong met witte balk ervoor...weet iemand of daar ook een alternatief voor is? Of is het mogelijk om buiten mededinging mee te rijden zodat je deze 'overslaat'?