Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet om 13.16 dressuuren en ruim een uur later springen. Van te voren maar even de cross lopen. Hopen dat het weer wat mee werkt! 
Ik heb mijn paard omgeruild, ga nu met mijn schimmeltje ons B debuut maken. Ging anders toch lastig worden om 2 te starten, en dan start ik liever met deze want vorige week heb ik met de andere Texel al gereden.
Het heuveltje onder het dakje was wat eng, maar de op- en afsprongen deed hij super (mag alleen nog wat minder enthousiast haha). En als laatste nog de waterbak gedaan, heel erg belonen als hij vooruit ging en een tikje als hij een pas achteruit zette. Dat ging heel mooi vlot, binnen 1 tot 2 minuten stond hij erin
en toen was de 2e waterbak geen probleem. Anne_GTI schreef:Paraplu's verboden in het bos???

riannhuh schreef:Mooi dat je geplaatst bent Marije!Ik heb mijn paard omgeruild, ga nu met mijn schimmeltje ons B debuut maken. Ging anders toch lastig worden om 2 te starten, en dan start ik liever met deze want vorige week heb ik met de andere Texel al gereden.
Ik heb gisteren even met hem op het crossveldje in Oenkerk getraind, de boomstammen vloog hij overheenHet heuveltje onder het dakje was wat eng, maar de op- en afsprongen deed hij super (mag alleen nog wat minder enthousiast haha). En als laatste nog de waterbak gedaan, heel erg belonen als hij vooruit ging en een tikje als hij een pas achteruit zette. Dat ging heel mooi vlot, binnen 1 tot 2 minuten stond hij erin
en toen was de 2e waterbak geen probleem.
Mijne ging ook fijn. 
als ze maar niet te hard gaan gaan want dan letten ze niet op en vallen ze uit de lucht ipv zakken 
volgens mij zijn we er wel klaar voor

ik hooooooop op een soort van droog weer