Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hesterv schreef:Ik heb zondag meegedaan, reed in groep 5 mee olv Ilse. Leuk groepje, paar onervaren, paar oefencrossers en paar B/L combinaties. Erg fijn, kunnen ze mooi van elkaar leren. Springen vind mijn jonge merrie nog wel eens lastig op de crosssprongen. Daarentegen gingen greppels, piano en zo gingen heel fijn!
Oefenrondje hier en daar wat verdwaalde combi's tegengekomen, Celoma even lekker door laten galopperen en zeer tevreden geëindigd! Ze heeft echt weer veel geleerd en ik ook! Les was leuk! Volgend jaar zeker weer maar dan misschien op de eerste dag, veel stukken (landingsplaatsen) waren al erg mul!
gr_roos schreef:Het bos is best wel een eind van alles vandaan, dus voor mensen die afhankelijk zijn van OV lastig bereikbaar. Je kan zat leuke plannen hebben, het moet ook uitvoerbaar zijn. Heel veel mensen hebben geen zin om daar een dag vrijwilligerswerk te gaan doen, alleen beseffen ze niet dat het dan ook een keer ophoud. Ik doe veel vrijwillig voor sgw wedstrijden en ook nog bij mijn eigen vereniging. Er zijn zoveel mensen die mee willen doen, maar er tijd insteken zodat een ander ook een keer kan rijden is vaak teveel moeite en daar baal ik wel eens van.
gr_roos schreef:Sim, misschien zijn ze een stukje rechtdoor gegaan, maar denk ook niet dat ze de laatse greppel (Waar sabine gevallen is) gedaan hebben, daar ligt namelijk ieder jaar een soort brug in.
Citaat:Maar op de plattegrond is er niet heel veel verschil te zien tussen de M/Z lus en de L lus.
Citaat:Denk ook niet dat ze de beginners achteraan over het smalletje gestuurd hebben, daar verkijkt menig Z ruiter zich nog op
ponyparadijs schreef:Was jij degene met de donkere schimmel in die groep?
Vond het zo grappig dat die in eerste instantie bij een ander moest aanhaken. En op een gegeven moment bij greppels en de piano als aanhaak paard werd gebruikt!
Wij zaten ook in die groep. Jammer dat je filmpje het niet doet!
manic schreef:Het was zeg maar over het gasveldje beginnen, rechts het bos in, rechts en dan volgens mij weer rechts bij de buis, dan een rechte stuk richting het greppeltje, dan lang stuk galloperen achterlangs richting greppeltje+piano. Dan een beetje slingerig paadje en op een gegeven moment een vrij scherpe wending naar links. Doorgalloperen langs de waterbak en dan scherp naar rechts, over de boomstam in de bocht, heuveltje op en waterbak door...
Edit... Ik heb inderdaad echt geen idee wat mijn tijd was... bovendien was ik toch fout gereden. Vond dat ik wel snel reed, maar de route was mij niet helemaal duidelijk, waardoor ik een paar keer bijna uit de bocht vloog... Ik vind de tijd eigenlijk nu niet zo belangrijk, meer dat we beiden gewoon veel kilometers maken en vertrouwen krijgen.