Ik moet nog even kijken of ik me kan inschrijven ivm werk. Het lijkt me echt geweldig! Ik woon wel lekker dichtbij ( +/- 10 km) Ik ben geen held en dus denk ik dat ik voor 30 a 40 cm ga met mijn pony. succes met organiseren!
30/40 is de grootste groep op moment. Inschrijven kan nog tot 1 oktober. Het idee erachter is dat je eens wat anders kan doen, en dat vinden vele mensen leuk
M'n dochter en ik hebben ons samen opgegeven, 30-40 cm, beide ijzerloos. Het wordt vooral een ervaringsrit voor ons, we rijden natuurlijk wel buiten vnl. in het bos, met een enkel boomstammetje en zijn nu water aan het oefenen, maar verder nog niet op vreemd terrein gestart. Die van mij is nogal kijkerig als ze voorop loopt, dus moet nog zien dat ik ze het parcours rond krijg . Ach, we kijken hoe 't gaat, elke ervaring is meegenomen!
Ik ga thuis even overleggen. Pony staat rondom op ijzers, maar de gaten zijn er al uit (dressuur is het indoorseizoen alweer bijna begonnen). Voor ons is het ook rond een uur reizen. Zal eens even gaan vragen. Klasse wordt dan 50/60, vind het een super idee!
MarChak
Geplaatst: 24-09-11 18:49
Ik heb er zo'n zin in, wel spannend, maar heb er zo'n zin in... (val in herhalingen geloof ik )
RustyK
Geplaatst: 24-09-11 22:08
Geeft niet marchak! Vind het ook super spannend, vanmorgen paardje geschoren, want die was na half uurtje rustig trainen al super nat. Dus we zijn er klaar voor!
Die van mij ook, ben normaal niet zo van het scheren, maar als het dan nog zo warm is, is het misschien wel handig om toch de hals een keer deels te scheren.
elinedeau95
Geplaatst: 25-09-11 09:14
yep ik heb er ook zin in! Heb gisteren ook mijn tink geschoren+nieuwe ijzers dus we zijn er klaar voor doe mee aan 70-80
MarChak
Geplaatst: 25-09-11 09:38
@liberty, moet je zelf een rugnummerhouder meenemen? (vraagt de 'absolute beginner' in de wedstrijdsport )
Ok, fijn! Vandaag weer fijn geoefend! Niet te lang, want het was best warm buiten in 't zonnetje. Aan m'n paard zal het niet liggen, die springt wel. Misschien ook wel leuk om wat ervaringen uit te wisselen over hoe we ons allemaal erop voorbereiden? Want omdat het zo laagdrempelig zijn zullen er ongetwijfeld meer mensen/paarden meedoen met weinig ervaring?
Ja leuk Marchak, ik heb mijn paardje ook gedeeltelijk geschoren. Qua training weet ik het ook niet zo goed. Ik spring 1x per week en de rest probeer ik lekker basic training te doen met langere stukken galop, ik kan in het veld oefenen dus dan kan je lekker lange stukken gaan. Verder probeer ik lastige situaties te oefenen, plassen, oranje pionen, smalle doorgangetjes, verschillende ondergronden. Gaat erg goed maar ik ben ook benieuwd heb nog geen vlaggen geoefend. Ik doe trouwens 70-80 mee, net als jij elinedeau.
Vlaggen oefenen is ook wel een goeie tip, zal eens wat lappen laten wapperen. Vooral grote witte dingen (of ze nou wapperen of niet) vindt ze spannend. Van de week ook maar weer het bos in, conditiewerk doen.
Oei nieuwe balken die glimmen nog mooi, vast net zo eng als pas geverfde witte balken moet trouwens nog betalen, liberty gewoon over maken en dan naam erbij zetten? Tja moeten toch goed voor de dag komen liberty, dus beetje extra trainen kan geen kwaad. Is voor mij ook de eerste keer, vind het super gaaf dat jullie dit doen.