@ Laura: ik hoorde van je val na de tijd. Wat onwijs balen zeg! En dat met dank aan je voorganger.... ik zou echt NOT amused zijn geweest.
@ AmberB: jij ging echt safe rond, daar kunnen er meer een voorbeeld aan nemen

@ Melanie: super 'debuut' dus! Fijn dat schimmel zo goed aan pakte. Balen van dat laatste hek, maar gelukkig is het goed afgelopen..
En de rest wel gelezen, maar weinig onthouden

Wel heb ik me vooral bij de pony's zo ernstig verbaasd. Wat werd er ongecontroleerd en knetterhard rond gejakkeerd. Het merendeel had geen idee waar ze mee bezig waren en het is een wonder dat niemand met pony en al over de kop is gegaan
Ik zou me als ouders diep diep schamen!Dan mijn verslagje...
B dressuur is voor Zetje een reden om lui te zijn en slechte op de hulpen te reageren. K had alsnog 201 pnt en stond net bovenaan in de B paarden.
Springen begon ze nu helaas ook met haar kuren. Voor 1 ineens omdraaien en omhoog blijven komen. Ik krijg haar wel naar voren, maar wil perse linksaf omdat zij dat niet wil. Uiteindelijk gewonnen en verder foutloos rond.
Voor de cross werd ik dus al huiverig, maar ze ging voor haar doen eigenlijk heel goed van start en redelijk simpel over 1. Wel met dank aan een lange zweep van een mede deelnemer
Voor het water stopte ze wel 1x en kwam weer omhoog. Ff aangepakt en goed met de zweep geraakt en toen ging ze eigenlijk zo over de boom en simpel het water in... Hopelijk heeft ze er van geleerd! Heb verder in het bos rustig aan gedaan, alhoewel ze erg hard wou. Kon sommige bochten ook niet halen

(Ben het gewend)

. Je was een van de weinigen die er met een lekker ritme overheen kwam. Heb er een tijdje gezeten en de helft kwam er in draf op aan, er was zelfs iemand die dacht vanuit stap te kunnen springen
Er waren dus nogal wat weigeringen! 

Kon ook niet missen met schimpie en paars en logo