[SGW] Verslagen Eventing Maarsbergen B/L/M 24/25 juni 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:09

waarom reed je eigenlijk hc? En je staat niet op m'n camera.. had hem niet goed aanstaan denk ik.. :o?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:09

Oh wacht _O- ik lees nu verkeerd :o Was mireille die ik erop heb ipv marielle.. sorry..

Ik heb foto's van rond de 50 tot in 80. Ben maar eventjes geweest eigs. :j

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:11

Marielle, ik reed HC omdat ik normaal M zou starten. En dat vond ik teveel van het goede, omdat ik er een dik jaar uit ben geweest vanwege mijn zwangerschap en geboorte van mijn zoontje Sem. Die is nu ondertussen 4 en halve maand. Dus kan ik weer flink aan de bak.
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 24-06-11 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:11

MelanieB schreef:
Oh wacht _O- ik lees nu verkeerd :o Was mireille die ik erop heb ipv marielle.. sorry..

Ik heb foto's van rond de 50 tot in 80. Ben maar eventjes geweest eigs. :j

Voor die van 51 hou ik me aanbevolen :)

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:12

hé melanie nu niet vervelend gaan doen he. ahaha -O- geen foto's.! geen film, niet blijven zitten, geen finisch.. ahaha wordt tijd voor een borrel.! 8)7

ow oke, ik snap het.. nou mooi dat je dan even een fijn rondje heb gereden.! ;)
Laatst bijgewerkt door marielle123 op 24-06-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:13

marielle123 schreef:
hé melanie nu niet vervelend gaan doen he. ahaha -O- geen foto's.! geen film, niet blijven zitten, geen finisch.. ahaha wordt tijd voor een borrel.! 8)7

Aahh sorry :(:) Helaas ben ik niet zo lang gebleven, reed met iemand mee en die moest optijd weer weg, helaas!
Proost dan maar! Ach, op naar de volgende cross!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:13

Balen voor jou Marielle dat je niet op de foto staat.. Neem maar een lekkere borrel idd! Ik had nummer 73 en ben natuurlijk harstikke benieuwd naar foto's. In Vlietlanden helaas geen foto's van mezelf kunnen vinden en had ook geen camera bij me.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:15

ik neem lekker een flesje witte wijn erbij.. en vanavond lekker dromen over een hele mooie cross die je dan natuurlijk wint.! whaah :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:28

Nou voor de mensen die goed hebben gereden: Super!
En voor de rest :(:) Volgende keer beter.

Heb echt geen puf om overal op te reageren. Op de heenweg hoorden wij iets raars in de auto alsof er iets losschoot onder de motorkap. Wij zijn toen gestopt om te kijken, maar er was niks te zien en alles deed het nog normaal. Dus verder gereden. Maar helaas toen wij weg zouden een raar piepend geluid. Aangezien wij nog 2 uur moesten toch de ANWB maar gebeld, nu stonden wij nog niet op de snelweg. De V snaar zat wat te los ofzo en die heeft hij wat gespannen en moet nu vervangen worden. Hebben de terugweg zonder airco en radio etc gereden, dat vroeg teveel vermogen. Maar dus weer wat vertraging hierdoor. :\

Dressuur ging echt prut, baal ik ook van. 170. Springen ging super, heerlijk foutloos gereden. Hij was top. Lag er nog wel bijna af met inrijden. :+ Foutje van mij....

Toen dan de cross. Vond het een mooie cross, dus had er zin in! En W ook. Overal goed kunnen rijden. :D Het water ging ik iets te hard in want de spetters kreeg ik in mijn mond. :+ Heb heerlijk door kunnen galoperen overal en was net 1 sec buiten de tijd. Helemaal niet erg dus. Heerlijk foutloos met een grote glimlach aan de finish gekomen. Op naar de L! :)

Ow en Jobke dikke pluim voor jullie! Wat een vriendelijke mensen allemaal en een super mooi terein! Ook de uitslag hing er heel snel! Echt super!

Lelieaardje had je al gezien, maar volgens mij herkende je mij niet. Volgens mij Laura ook nog gezien toen je ging lopen, maar je keek net de andere kant op. Verder nog wel wat bokkers gespot die erg druk waren! Wel nog even met Evony gekletst. W en B lijken trouwens qua uiterlijk niet echt op elkaar :Y)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:34

Oh, Marielle, ik ben je vergeten te fotograferen!
Ik wist wel dat ik de naam Vlinder van bokt kende en heb ook gehoord dat je een val had. Maar ja, daar heb jij nog geen foto's door }:0 .

@ Magriet........ ik herken nooit mensen :o . Vraag maar aan Lielle.
Maar ik bedoel het nooit persoonlijk hoor :+ .

En nog even inderdaad voor Jobke en alle harde werkers: ik vond het allemaal super geregeld. Uitslag hing er inderdaad heel snel. Alleen duurde de prijsuitreiking ietwat lang door een protest.

Oh jongens, ik voel me alweer een spierpijn opkomen. Niet normaal meer. En dat alleen van het loopwerk........

MelanieB

Re: Verslagen Eventing Maarsbergen B/L/M 24/25 juni 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:36

Haha Leliaardje, ik heb je ook gezien. :j toen je de sjoelbak op de foto zette terwijl je richting picknickbankje liep liep ik daar ook (roze petje op, camera om nek :)) )

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:36

Het secretariaat en de vrijwilligers waren inderdaad SUPER vriendelijk en behulpzaam! Goed georganiseerd secretariaat!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:37

leliaardje: hoe kun je mij nu vergeten.. je verheugde je nog zo op mijn waterbak specialiteiten.! :P

wie stond er bij de waterbak dan met een camera? die heeft mij er volgensmij wel op staan.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:51

Margriet; Super!

Daar moet ik dan ook tussenzitten kasmir, ik ben benieuwd!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:55

MelanieB schreef:
Haha Leliaardje, ik heb je ook gezien. :j toen je de sjoelbak op de foto zette terwijl je richting picknickbankje liep liep ik daar ook (roze petje op, camera om nek :)) )

Ik heb jou ook gezien :D .

Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:57

Haha dacht al dat ik erop stond _O- kleinigheidje, ik ben iig de linker _O-

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:58

trouwens,... hadden er nog meer mensen ''last'' van zo'n mevrouw met het reglementen-boekje?

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:00

Mevrouw met reglementenboekje? Niks van gezien/gemerkt/gehoord. Wat was het 'probleem'?

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:07

marielle123 schreef:
wat een dag vandaag..! :(:)

dressuur ging wel goed volgens mijn groom ergens in de 185.. moet de uitslagen nog even zien.
springen 1 nare balk die tussen vlinder haar voorbenen kwam we beleven nog net overeind.
cross fijn tot de waterbak. in stap gegaan maar vlinder wilde niet.. tik met de zweep overnieuw aangereden en maar draaien en zeuren.
toen vanuit harde draf, flikt ze het om tog heel snel om te draaien. dus daar lag ik er weer naast. :(
opgestapt en de waterbak na een poos zeuren tog in. toen was het goed.. en dan kan ik er zo vaak in en uit als ik wil.
vlinder is gewoon echt een zeikerd op de waterbak. ben dr echt even zat.

mijn spring filmpje is goed opgenomen tot dat ik ga aangalloperen. dan krijg ik rood beeld.
En met de cross heb ik hem niet goed aangezet denk ik.. echt k*t baal er wel van.. dacht ik nog een leuk filmpje te hebben maar helaas.!
ik moet nog even oefenen met de camera.

Jammer dat je filmpje mislukt is. Het klonk wel grappig hoe je het vertelde. Zo droog... En dat ie jou er altijd netjes aflegt NAAST de waterbak en niet erin en dat dat zo lief van hem is...(ik stond naast jou met parkeren). Respect voor jouw houding hoor, positief blijven (ookal schold je op het moment zelf je paard wel uit).Zoals ik al zei: veel oefenen op het water, bij ons is het ook goedgekomen...DAAR hadden we geen stop op haha

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:09

Ik reed met een wiel spoor, groot dik glad wiel..
( rij ik al ruim een jaar meer, zowel springen, dressuur als cross.. )

maar volgens haar mag je in niet 1 klasse onder het Z met een wiel-spoor rijden, zowel bij springen, dressuur als cross..

Ik geloof dr niks van, mja. als zei t zegt.. dus mocht ik 2 tellen voor mn parcours ff zonder sporen gaan starten.. :(

Ik zal binnenkort het reglement wel even na kijken, of weet iemand dit toevallig uit z'n hoofd??

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:09

Volgens mij mogen die sporen wel hoor... moet je idd ff reglement nakijken.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:12

fatal-flouwer: ahahaha grappig dat jij ook op bokt zit.. nou ik vond jou houding ook goed hoor.! "in iedergeval de finisch gehaald" ahaha daar moest ik ook om lachen. :D

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:14

nou ik was eigenlijk niet zo tevreden, maar na jouw verhaal wel. Als jij tevreden kon zijn, dan moest ik dat toch zeker ook!!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:20

haahaha :D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:24