Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen foto's.! geen film, niet blijven zitten, geen finisch.. ahaha wordt tijd voor een borrel.! 
marielle123 schreef:hé melanie nu niet vervelend gaan doen he. ahahageen foto's.! geen film, niet blijven zitten, geen finisch.. ahaha wordt tijd voor een borrel.!
Helaas ben ik niet zo lang gebleven, reed met iemand mee en die moest optijd weer weg, helaas!
Volgende keer beter.
Foutje van mij....
Het water ging ik iets te hard in want de spetters kreeg ik in mijn mond.
Heb heerlijk door kunnen galoperen overal en was net 1 sec buiten de tijd. Helemaal niet erg dus. Heerlijk foutloos met een grote glimlach aan de finish gekomen. Op naar de L!
.
. Vraag maar aan Lielle.
.
toen je de sjoelbak op de foto zette terwijl je richting picknickbankje liep liep ik daar ook (roze petje op, camera om nek
)
kleinigheidje, ik ben iig de linker
marielle123 schreef:wat een dag vandaag..!![]()
dressuur ging wel goed volgens mijn groom ergens in de 185.. moet de uitslagen nog even zien.
springen 1 nare balk die tussen vlinder haar voorbenen kwam we beleven nog net overeind.
cross fijn tot de waterbak. in stap gegaan maar vlinder wilde niet.. tik met de zweep overnieuw aangereden en maar draaien en zeuren.
toen vanuit harde draf, flikt ze het om tog heel snel om te draaien. dus daar lag ik er weer naast.![]()
opgestapt en de waterbak na een poos zeuren tog in. toen was het goed.. en dan kan ik er zo vaak in en uit als ik wil.
vlinder is gewoon echt een zeikerd op de waterbak. ben dr echt even zat.
mijn spring filmpje is goed opgenomen tot dat ik ga aangalloperen. dan krijg ik rood beeld.
En met de cross heb ik hem niet goed aangezet denk ik.. echt k*t baal er wel van.. dacht ik nog een leuk filmpje te hebben maar helaas.!
ik moet nog even oefenen met de camera.