Ziet er leuk uit TG. Best licht ook nog wel. Alleen de kleur van de keuken......
VInd het overigens nog wel meevallen met de hoeveelheid geld. Maar dat komt omdat die prijzen hier ook heel normaal zijn.
Laatst bijgewerkt door Sim op 16-06-11 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Lielle
Geplaatst: 16-06-11 16:14
jammer, het is hier wel heel gezellig
Sim, het kan niet anders dan dat ik tenminste 1 dressuurkaart niet heb gekregen. Anders kan ik geen som van 70 meer maken. Dus moet ik toch iig 1 crosskaart hebben en dan kan het ook bv 1 * crosskaart en een dure kaart voor het springen zijn. Verrassing dus nog steeds.
Ik zei al "zo simpel zal het niet zijn". Hoop iig op een kaart voor de cross voor je!
viefdepief
Geplaatst: 16-06-11 16:15
Lielle: Wat raar dat ze dat er niet bij zetten? Hopelijk heb je kaarten voor de cross!!
Karen: Ziet er mooi uit! Vriendje heeft vandaag weer kijkers voor zijn huis (huurt hij onder de leegstaanswet, omdat de eigenaresse het huis niet verkocht krijgt) Maar denk dat we binnenkort ook wel weer naar wat huizen gaan kijken
TeeGee
Geplaatst: 16-06-11 16:15
Het oosten is geen optie, de kiosk staat op het Leidseplein dus zonder kiosk helemaal geen huis Ouderkerk is erg prijzig maar we willen allebei wel erg graag in Ouderkerk blijven.
Denk dat jullie topic in de huiskamer moet staan. Nu komt iedereen jullie lief en leed bekijken ivm de titel die constant in actieve onderwerpen weer erg opvalt.
*en duikt weer weg*
Sannnn
Geplaatst: 16-06-11 16:19
Leuk Karen! Ik vind de prijs ook meevallen, maar dat komt omdat je dat hier in de regio er ook voor betaalt. Wat raar gedaan zeg Lielle met die kaarten, hopelijk heb je er toch 1 voor de cross bij!
TeeGee
Geplaatst: 16-06-11 16:19
@Sim, ja de keuken vind ik echt lelijk. Rem had het over de kastjes overspuiten Ik wil dan gewoon een nieuwe keuken
Vief, ik weet het alleen maar aan de hand van mijn creditcard afschrift, verder heb ik nog helemaal niets gehoord.
viefdepief
Geplaatst: 16-06-11 16:20
Mootje: Ik heb dit appartement ook voor hem gevonden En daarnaast zie ik mezelf inderdaad wel die kant op gaan als alles nog gezellig is als ik straks uitgestudeerd ben, dus het moet inderdaad ook wel iets zijn waar ik mezelf eventueel zie wonen
Ziet er niet fijn uit Lielle Geen informatie en wel een afschrijving vind ik misschien nog wel raarder..
Mootje
Geplaatst: 16-06-11 16:21
Marlies, we hebben twee HK topics en de onze moet bij SGW staan Er hoort nog wel [HK] voor zodat hij niet in de voorpagina lijst terecht komt. Nog even geduld
TG, zoek even op de berichten van Vonneke in het interieur topic. Die heeft ook een keuken (prof.) laten spuiten. Supermooi geworden!
Dribbel
Geplaatst: 16-06-11 16:23
Ook ik kwam uit nieuwsgierigheid binnen vallen. Crossen lijkt me heel gaaf, maar ben niet zo'n held met springen. Heb in het bos wel een stapeltje takjes gesprongen en een opsprongetje van wel 30 centimeter gemaakt. En een keer illegaal door het water van een recreatieplas. Meer crosservaring is er niet...
Lielle
Geplaatst: 16-06-11 16:25
viefdepief schreef:
Ziet er niet fijn uit Lielle Geen informatie en wel een afschrijving vind ik misschien nog wel raarder..
mailtje komt voor 24 juni, en ik ben inmiddels wel erg benieuwd
Ik ga maar eens kijken of ik nog thuis kan komen, die brand is echt heel dichtbij.
Ik heb de moderator gemaild maar wil nog even 3 mensen afwachten op hun berichtjes, waaronder Noor, die zit in de Spa. Maar ik denk dat we het beste gewoon een heel nieuw topic kunnen starten en deze dan op slot doen.
Margreet: ik zal kijken of ik vanavond wat in elkaar geflanst krijg, maar eigenlijk heb ik niets zoveel nuttigs te melden nu ik 'In between horses' zit...