Hey dat ziet er leuk uit!!! En de bodem schijnt ook goed te zijn hé? Ziet er in ieder geval op de foto's goed uit. Vandaag weer lekker drs getraind en dit weekend drs en spr op wedstrijd. Denk dat ik de volgende week even nog wat ga spelen in Dilkrath op het crossterrein. Hopelijk herinnert Ungaro zich nog hoe hij moet crossen
Quebelle
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-11 19:49
Jup,bodem is goed (vind ik,hoewel de mijne overal op valt ) Gras is vandaag gesnoeid,dus over 2 weken is het wat gegroeid en niet gladdig
Zowiezo is er 1 die er vorig jaar niet stond,die er dit jaar wel stond. Moest namelijk aangepast worden omdatie een beetje berucht was..
Hier nog een die er staat,(gsm kwaliteit) weet niet of die er wel staat
Dan komen wij zeker kijken. Samen met oude crosser Piet Wals, die sinds jaren helaas aan de kant staat. Mijn merrie is waarschijnlijk drachtig en zijn ruin is helaas geblesseerd.
oh god,ik moet morgen alle hindernissen gaan schilderen staan wel hele leuke tussen de boxen in de binnenpistes worden klaargemaakt en alle dressuurhekjes zijn geschilderd en verzameld
Sim
Geplaatst: 06-08-11 20:15
Aardig klus quebelle. Zal aan je denken als ik over de geschilderde hindernissen spring. Komen alle boxen in de binnenbakken te staan?
Ik ben heel benieuwd! Ziet er op de foto's allemaal super uit. Veel zin in, en benieuwd naar de starttijden Het weekend nog even een supertraining gehad in Hernen, dus ik ben er klaar voor!