Wij hebben de dag voor de cross de nationale keuring. Dus dat is lekker druk 2 dagen achter elkaar wat te doen. Hopelijk gaat daar onze L cross wat beter dan in Vlietlanden!
Dat denk ik niet hoor. Hebben speciaal 2 weken voor de keuring geen SGW geplant. Want anders lopen we misschien daardoor het keur predikaat mis. En dat willen we niet he!! Hoop alleen dat ik het red. Want zij heeft een betere conditie dan ik hoor Rianne!
LL Ik ga niet vlak voor de keuring naar een cross. 19 augustus hebben we de nationale keuring daarna zijn we dus klaar. Dus daarna maakt haar gedaante niet meer uit! Moet zeggen dat ze na de cross van afgelopen zaterdag zich zelf minder heeft aangevreten dan na de Westerbork cross. Maar de keuring staat nu even bovenaan. Maar na de keuring kunnen we natuurlijk wel gewoon crossen. Moet het er alleen niet voor doen.
Nee, ik bedoelde meer qua training. Ik vatte hem zo op, dat je voor de keuring niet meer met haar ging crossen omdat ze door de training te veel een sportconditie zou hebben ipv zoals gewenst bij de keuring Dus ging er ook vanuit dat ze daardoor niet zo vlot na de keuring alweer cross zou lopen
Naja, ik snap nog steeds niet dat een sportstamboek als het NRPS op de keuring niet de absolute voorkeur geeft aan een mooi sportgetraind lichaam.
Zou de start v/d cross deze keer weer zo'n end in het bos zijn?
Nee qua training loopt ze hetzelfde. Alleen vondt ik haar na WB erg terug vallen in conditie. En als daardoor dan het predikaat mis gaat vindt ik dat jammer. Vorig jaar liep ze er echt in sportconditie. Maar toen vonden ze haar te jeugdig en toch wel een tikkeltje schraal. Heb haar nu dus ronder!
Zo'n end is die start toch niet!
Lappie_Lap
Geplaatst: 20-06-11 22:48
Jawel juh ... heb een halve boswandeling gehad tegen de tijd dat je bij de start aan komt haha Maar eerlijk, vergeleken met een Markelo I (vooral de finish) is 't peanuts
Ik ben er ook bij! Doe mee in de B paarden en mee met de oefencross omdat hij vorig jaar het water niet echt geweldig vond! Dan heeft hij het nu in ieder geval gezien!
Misschien een stomme vraag, maar als je mee wil doen in de BB cross. Moet je dan ook het springen goed doen om de cross in te mogen? Hoe veel weigeringen mag je dan hebben?
dijkgatsbos heeft toch geen BB? denk dat je de oefencross bedoelt. Je gaat onder begeleiding in een groepje eerst het crossparcour rond en daarna mag je zelf het parcour doen. Springen hoeft dus niet
Esperanza
Blogger
Geplaatst: 25-06-11 16:51
Ok, nee de oefencross heb ik al vaker gedaan, dus ik weet hoe die werkt. Maar ik wil wel eens het geheel proberen, ik heb alleen nog geen punt in het B springen. Daarom leek het BB me wel wat, ik weet alleen nog niet zo goed hoe dat werkt.