Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wimpie85 schreef:Beste Lezers,
Even om alle fabels uit de wereld te halen en zeker na het commentaar van evony, ten eerst ik heb het meisje zien vallen en was er als een van de eerste mensen bij. ER HEEFT NIEMAND zitten lachen en ik heb als bhvér mij eerder aan de mensen zitten ergeren die dachten alles beter te weten en die er alleen bij gingen staan. Even een tip voor je als dit gebeurt evony ga er heen en vraag aan de mensen of je kan helpen zo niet neem er afstand van en ga niet oordelen als mensen lachen waarschijnlijk door de spanning ( en ik heb het niet gezien hoor!!!) ik heb nadat de ehbo ers er waren ook afstand genomen.
Daarnaast er is keurig gehandeld en het was een zeer lastige situatie mede omdat het meisje voordat de hulpdiensten er waren niet in de stabiele zijligging gelegd kon worden en zij het wel heel erg benauwd had( waarschijnlijk misschien ik ben geen dokter door een klaplong)
JE kan en mag zon meisje dan niet verplaatsen i.v.m. letsel aan rug of nek.
Ik wil jullie als organisatie toch een compliment geven dat de ambulance etc allemaal juist ingeschakeld is en er netjes direct plek gemaakt is voor de Heli en dat jullie hoe lastig het ook was mij later hebben laten starten en de wedstrijd goed afgerond hebben.
Daarnaast ik wens het meisje veel beterschap toe ik hoop dat ze snel opknapt!! sterkte meid!!
Zelf heb ik na het ongeval erg voorzichtig gereden mede omdat het me eerste sgw was en de schrik er goed in zat, dressuur heb ik niet echt eraan gereden punten weet ik nog niet, springen 1 weigering en cross 1 weigering op de keuken hindernis 3 volgens mij maar wel super trots op mijn paardje!!!
groeten!!
wimpie85 schreef:als het goed is zie je dat ik je een compliment geef voor je actie met de pony. ma denk dat je meer uit ben op een discussie en commentaar. ik oordeel er niet verder over.
houden jullie het een beetje droog daar?
) Komende weken maar even een paar oefenterreinen af om eens een coffin e.d. te gaan oefenen voor Leidschendam! (Als je zin hebt om mee te gaan? Gewoon, voor de lol?
)
208 punten en ik hoorde een derde of vierde plek. Springen ging heel fijn foutloos. Daarna begon Jer toch wel een beetje zenuwachtig te worden: 72 bij de DA
Wel heel braaf bij het losspringen voor de cross gelukkig. Cross zelf ging ook lekker! Heb rustig aan gedaan, want het was best glad geworden! Hindernis 1 t/m 5 (platte wagen) gingen helemaal super. Wel een stop en een volte (eigen lijn gekruisd...) bij 6. Beetje hetzelfde verhaal als de molenwieken in Gorssel vorig jaar, het plastic eronder was echt te eng.. Maar goed, het zal er niet mooi hebben uitgezien, maar we zijn erover heen gekomen
Daarna weer helemaal super, op mijn pinkies te rijden. Heuvel, muurtje, trahkener, water etc etc. Allemaal goed. Hebben verder niet op de uitslag gewacht.
Springen was een simpel rondje, stond ook niet zo moeilijk dus foutloos.
Hindernis 2 overwonnen en toen dacht ik oo dit komt wel goed. Een enorme sprong op de afsprongen met de haagjes, net als een enorme sprong van de bult af, maar ach inmiddels ben ik dat wel gewend! Helaas op de boom voor het water een weigering, en toen daarna op het water zelf, dat was een beetje jammer maar komt uiteindelijk wel goed. Helaas ben ik uitgesloten, aangezien ik de haagjes (hindernis voor het hoefijzer) had gesprongen, die dus blijkbaar alleen voor de B-paarden was.. Dus -2 door een hele stomme fout van mijzelf, mja ik heb super gereden en er een goed gevoel aan overgehouden en dat is het belangrijkst toch? 
Ik wil ook nog even zeggen dat ik het erg vervelend vond dat er geen briefjes bij de hindernissen waren over wat er ging veranderen, en al helemaal dat er mensen bij de hindernis zaten die zeiden jaa die hoort ook bij het L maar er staat geen bordje bij.. Mede daarom heb ik dus de haagjes genomen, ook al had ik zelf beter moeten weten en beter moeten opletten! Maar nu heb ik de M paarden gelopen, en had geen flauw idee wat omlaag ging/hetzelfde bleef en dat vond ik erg jammer, dan ga je toch niet optimaal voorbereid de cross in. Verder vond ik het allemaal wel prima georganiseerd!
maar balen dat ook jij bent gevallen!
Saar
175 punten. Springen heel simpel foutloos. Ik moest net na de eerste flinke bui in de cross starten, Vos begon wel fijn op 1 & 2, bij 3 gleed hij bij de afzet helemaal weg en belandde in die bak, 4 wel weer goed, op 5 gleed hij weer weg bij de afzet dus nog een stop, toen ik een volte draaide ging ik bijna onderuit. Bij 6 nog een wegglijdstop en toen ben ik uit de cross gegaan, vond het onverantwoord om dan nog verder te rijden. Nog even met Ronald gesproken meteen toen ik uit de cross kwam, ik vond de cross ook erg mooi met een mooie portie uitdaging, vind het jammer dat ik hem niet heb kunnen uitrijden. Daarna nog laten keuren (wist ik ook zeker dat hij niets aan de glijpartijen had overgehouden) en de veterinair vond dat ik goed gehandeld had en vond het super dat ik niet ten koste van de pony door wilde gaan. Tsja, ik wil nog vaker een cross rijden
.
Verder vond ik de organisatie op zich wel goed, alleen de prijsuitrijking/uitslag liet erg lang op zich wachten. En met vragen bij het secretariaat wisten ze niet veel raad. Ze wisten bv ook niet dat je 2 stijlprotocolen moest hebben. Ik heb er dus nog steeds maar 1.
Zat jij bij 17/18? Want die van de andere heb ik nog niet.

Wel veeeeeeell te langzaam.

Dus ik ga het nog maar eens even over zien, had er wel zeer goed de balen in iig!
nog nooit gelezen en gehoort dat je in de dressuur niet met een wieltje mag rijden.
best handig als je iemand bij het cross-los-rijden zet die je weg stuurt als je moet.