Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind het wel fijn om al L gestart te hebben voor MB. Maar dat probleem zit meer tussen mijn oren.
Bij springen had ik 1 balkje, maar hij was wel heel kijkerig. En de cross was foutloos en binnen de tijd, ik had 4.15, bijna te snel dus

). Er waren maar weinig stukken waar je gas kon geven.
Super zeg!! Jammer genoeg heb ik je niet gezien. rowo schreef:Overigens verbaasde mij het ook enorm dan mensen vielen in de cross en gewoon door mochten rijden. Niemand werd eruit gehaald of wat dan ook. Best bijzonder. Ik had ook 4 weigeringen, maar op het moment in de cross totaal niet bij na gedacht en dus verder gegaan. Is me nl nog nooit gebeurd dat ik uitgesloten ben.
hé hé was dat nu zo moeilijk? Er is weer hoop! hopelijk is dit de nieuwe uitvinding.!
mijn paard heeft een knetter klein vlak galopje, als ik zachter ga rijden valt ze in draf en dan gaat het zo bij zo mis op de hindernissen. Dan heb ik geen sprong en geen afstanden meer. Dus ik moet iets tempo houden om d'r te laten galopperen en dan komt ze iets van de bodem en dan zijn de afstanden goed. maar dan is het in de ogen van de jury's weer niet zo.

_Sim_ schreef:rowo schreef:Overigens verbaasde mij het ook enorm dan mensen vielen in de cross en gewoon door mochten rijden. Niemand werd eruit gehaald of wat dan ook. Best bijzonder. Ik had ook 4 weigeringen, maar op het moment in de cross totaal niet bij na gedacht en dus verder gegaan. Is me nl nog nooit gebeurd dat ik uitgesloten ben.
Dat vind ik toch geen excuus om maar door te rijden hoor Mandy. Je hoort gewoon de regels te kennen.
En als je " in het vuur van de strijd" 'vergeet' dat je met 4 weigeringen er uit ligt vind ik dat wel een teken van niet geconcentreerd bezig zijn met wat je doet.
Je doet net of ik 1 of andere malloot ben. En daarnaast reed ik op het eind en reden mensen zelfs na een val nog door. Dan voel ik me niet geroepen om te stoppen.
Jammer van je dressuur..... Op naar de volgende keer!
rowo schreef:En daarnaast reed ik op het eind en reden mensen zelfs na een val nog door. Dan voel ik me niet geroepen om te stoppen.