stoot zich geen tweemaal aan de dezelfde steen", nou hier is dan nu een EZEL aan het typen...
Ik ben na H7 ergens verkeerd het bos ingegaan waardoor ik de weg en orientatie kwijt raakte. ( Hoe krijg ik het voor elkaar..
) maar ik kwam dus aan de achterkant van H8 weer uit...
omgedraaid door de bosjes en de dubbel gesprongen. Daarna lagen we weer goed opweg. Op het laatste open veld nog veel gas gegeven en bij de waterbak terug, maar dat kon de berg tijdfouten toch niet beperken.
Dus paard heeft het super gedaan !!!! de "ezel" die stuurt wat minder.....
daardoor enorm gezakt in het klassement. Dressuur waren we 7e uit onze groep, gaat steeds ietsie beter met de kleine puntjes, springen foutloos, daarin worden we nu ook steeds meer een combi voor mijn gevoel. 1 tot 7 ging fijn, daarna bij 8 net iets te groot en 9 daardoor te kort.....
Ik vond de cross heel mooi en Bull pakte wederom fijn aan. Ik weet nu ook steeds meer hoe ik het beste kan inrijden voor de cross en van start moet gaan.....heel rustig weg bij 1 en pas later meer gas.
Ik vond het terrein en alles eromheen prachtig opgezet, mijn complimenten.
Ik had mijn life cameraatje op mijn cap (waarvoor dank aan Riannuh voor het idee) Mijn vrienden die het nu helemaal zagen waren laaiend enthiousiast. (en je hoort mij dus zeggen .....K.u.. Ik ben de weg kwijt...
) echt geweldig. Ik ga even kijken hoe ik het kan bewerken in movie maker, nog nooit gedaan, maar ik vind het juist leuk er geen muziek in te doen, omdat je nu alles hoort.
).
Ik probeer mij voor te stellen wat jij gereden hebt bij H6 maar kan dat niet bedenken, die kraal was toch helemaal afgesloten ??
.
Merk wel echt het verschil op het openveld en op bospaadjes dan lijkt ze een soort dicht te slaan ofzo. We gaan gewoon vrolijk op naar Oudkarspel en zien wel waar we dan stranden
iets teveel voorruit gekeken en dat pad al in mij opgenomen en dan vervolgens niet meer gezien dat ik naar rechts moest of zo....
)
winstpunt
ik was namelijk iets te veel bezig met hoe ik er op aan moest rijden om te voorkomen dat ie stopte, om dat ook in praktijk te brengen...
)