Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zijn kwart over 3 richting huis vertrokken.
Galop een beetje jodelig, maar hij liep voor de rest erug fijn ... m'n laatste middendraf ging echt wow. Heb ik maar 181 punten, snap d'r geen hol van ... alleen maar zessen. Papiertje is ritueel ergens in een hoekje gestopt 
4ft dus.
Helaas trok ie in de cross niet helemaal fijn aan ... beetje uit z'n hum door al dat geslinger tussen de bomen door denk ik oa.
Kwam bij het pad naar de waterbak en twijfelde aan de rechter- of linkervork ... besloot de meeste sporen in de grond te volgen, bleek helaas de verkeerde
Snel op de rem, peerd kop naar benee ... heb ik dat plastic afzetlint in ene bij me op schoot. Stond er nog wat verbouwereerd van "eh, moet ik nou het lint dus kapot rijden of zal ik eraf" ... hoe kom ik daar überhaupt op
naja, ff 2 stapjes gedaan en lint dus kapot gegaan ... sta ik daar nog wat met het ene uiteinde in m'n hand te bedenken wat ik ermee moet (weer ergens vastmaken oid) ... wederom: ik snap niet waar zulke tijdrovende gedachtes op dat moment überhaupt weg komen
... lintje toch maar los gelaten en verder gereden en uiteindelijk toch foutloos gecrosst en ca. minuut uit de tijd.
Ene stijljury stond bij H5a+b ... had gehoopt dat daar niet 1 stond. Paard wilde die eigenlijk absoluut niet, en dan moest die oxer (b-sprong) ook nog
Wat er nou zo apart aan de hindernis was weet ik nog niet, had daar 6-5-6. De andere 7-7-6.
) .. best wel aardig wat van z'n ruwvoer gehad en ook wat aardig wat van z'n muslie+biks+wortels(beloning) gegeten 

Super nette stijlpunten hoor!

Je kan wel stellen dat je een mooi debuut hebt gehad 
Super resultaat.
xhipper schreef:Goede uitslagen hier!
Aangezien ik normaal M1/M2 dressuur start, moest de B toch makkelijk zijn.. al vond ik 't zelf toch moeilijker maar het resultaat was er: 215 punten! Volgensmij de hoogste punten van de hele dag (voor zover ik 't gezien heb). Wij hebben ook een mooi B debuut gemaakt, foutloos in het springen&de cross.. maar tijdsoverschrijding en dat kostte blijkbaar veel punten. Maar als nog snap ik niet dat ik met 215 niet tussen de prijzen zat, net zoals velen het niet snapten want heel veel zeiden: je bent verzekerd van een prijs.. maarja.. trots op mijn toppertje. ;D

super!
Ingrid. Netjes van je cross! 

) dus nog genoeg tijd en de pony heeft ook nog nooit een cross gelopen.
! Vandaag zon genoeg, en tja daar kan ik nu net niet tegen
Maar ik gun jullie morgen wel een zonnetje 
Nog erover gebeld?
Ik vind Bandit wel enorm opgeknapt in vergelijking met vorig jaar (of was het alweer het jaar daarvoor
)
Dus zo parcours verkend, haha!
Uiteindelijk na een paar sprongetjes dus maar het parcours in. Kon niet echt een fijn ritme krijgen maar Anoes hupte foutloos rond
In de cross kon ik ook moeilijk een fijn ritme krijgen door alle smalle paadjes en kronkels, maar was wel foutloos
En super trots op mijn dametje! Had wel 45 sec tijdsoverschrijding, maar had dan ook niet voor de tijd gereden. Uiteindelijk met een 8ste plek net buiten de prijzen.