[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:35

Ik zou het zelf ook niet doen, maar dat is ook meer omdat ik zelf goed voorbereid wil zijn en ik anders zelf ga lopen mutsen. Vind het geen fijn idee om zo onvoorbereid op SGW te gaan, maar dat is persoonlijk. :)

Ik ga niet op vakantie dit jaar, ben al op wintersport geweest. Wel willen we in juli/ augustus als alles goed gaat keer een SGW starten in België. Dat wordt dan mijn vakantie. :D

Hoop iig dat het weer van de afgelopen SGW's doortrekt naar de rest van het seizoen!

mistid

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:52

Bianca, bestel jij coupons wanneer ze echt nodig zijn? Mam besteld altijd als we er nog een stuk of 5 hebben (en vervolgens liggen de coupons meer dan 2 maanden bij Stella :o ). KNHS is wel snel op het moment, mijn startkaart van Beau was binnen een week binnen

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:54

normaal bestel ik ze wel eerder, dit was een foutje! Maar ze worden nu toch ook naar jezelf gepost ipv de vereniging?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:34

Iemand enig idee of je je al kan inschrijven voor SGW Nisterlrode?
Ik ben vast heel blond maar kan het nergens vinden

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:38

Nistelrode ging toch niet door?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:43

o jaa nu je het zegt...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:31

bvw schreef:
normaal bestel ik ze wel eerder, dit was een foutje! Maar ze worden nu toch ook naar jezelf gepost ipv de vereniging?

Haha in het zomerseizoen gaan dressuurcoupons ook dubbel zo hard!
Nee, dat moet de vereniging nog wel beslissen. Voor zo ver ik weet doet Noordenveld dat niet. Vries laat het wel thuis bezorgen omdat degene die het regelt heel vaak niet thuis is.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:48

Altijd raar gevonden, ik beslis toch zelf of ik coupons wil hebben en hoe ik ze uitgeef. In dat proces heeft een vereniging geen enkele functie.
Maar goed ik zie een vereniging puur als een verplichting en evt als lesgevende instantie ;-)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:19

Ruud_O schreef:
Altijd raar gevonden, ik beslis toch zelf of ik coupons wil hebben en hoe ik ze uitgeef. In dat proces heeft een vereniging geen enkele functie.
Maar goed ik zie een vereniging puur als een verplichting en evt als lesgevende instantie ;-)

Nou ik kan je wel vertellen waarom sommige verenigingen dat doen.
Die vragen namelijk 20 euro voor een setje coupons terwijl je 16 zoveel bij het knhs betaald.
Gelukkig doet onze vereniging dat ook niet! Geeft een hoop meer werk hoor!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:43

Onze vereniging neemt er meende ik niets extra's voor, maar de verzendkosten worden gedeeld.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:44

Bij ons brachten ze het eerst naar de manege van de vereniging, kon je elke keer daar heen om te kijken of het er al lag of niet :Z Gelukkig krijgen we het nu gewoon thuis gestuurd, direct vanaf de knhs :j

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:26

goh, paar dagen niet gekeken en ineens een slotje op het oude topic. Maar ik meld me hier ook weer!

Gelukkig kan ik de coupens gewoon rechtstreeks thuis laten sturen. Onze vereniging doet er niks meer mee. Startkaarten moeten we ook zelf aanvragen. ideaal!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:32

Ik had mijn nieuwe coupons binnen 5 dagen binnen (thuis). :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:51

Ik had mijn nieuwe startkaart + coupons vrijdags besteld en had ze woensdag in huis. Gaat supersnel.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:57

Ik had ook alles supersnel. Goede tip is om het op een vrijdag aan te vragen, dan regelen ze alles daar :Y) (werken ze de standen bij, regelen de aangevraagde startkaarten)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:42

Het record is hier: maandagavond aangemeld bij een nieuwe vereniging, dinsdag door die vereniging aangemeld bij de knhs en donderdag alles in huis; startkaart en coupons!! Hulde knhs! _/-\o_ (en nieuwe club)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:49

Is oudkarspel een beetje een fijne cross? (zit hier even mijn planning aan te passen)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:43

Ik heb net mijn nieuwe startkaart aangevraagd. Hoop dat ie er snel is. Dan kan ie ook snel mee. Altijd spannend!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:50

Leuk Marijke! Welke wedstrijd ga je als eerste rijden denk je?

Overigens is de B in Maarsbergen vol en heeft het L en M nog maar enkele plekken. Eind van de week verschijnt een deelnemerslijst op de site begreep ik nav het bericht op startlijsten.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:54

Oh leuk Marijke, ga je ook me de nieuwe crossen of heb ik wat over het hoofd gezien?

Had wel verwacht dat dat vol zit. Wel benieuwd naar de deelnemerslijst, al is het mijn eigen schuld als ik er niet op sta. :P

Oudkarspel vond ik fijne cross. Was mijn debuut vorig jaar, al kwam ik niet aan de cross toe. Wel gelopen en toen vond ik hem heel mooi.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 11-04-11 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:55

Venthe schreef:
Is oudkarspel een beetje een fijne cross? (zit hier even mijn planning aan te passen)

Het was onze eerste cross. Is een cross zonder bos, alles op het land om de manege heen! Wel heel leuk vindt ik hoor!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:19

Bij ons ging laatst ook heel snel. Ik had nieuwe coupons nodig, binnen een week. En voor me broertje is startkaart aangevraagd en was gelijk binnen met me coupons. De knhs heeft momenteel alles goed geregeld. Ik ben trouwens blij dat me broertje ook officieel gaat starten, dan hoef ik geen rekening meer te houden, want nu kan ik springen en hij dressuur rijden.

Vandaag zijn trouwens me coupons op de bus gegaan voor Ermelo.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:42

sanurie schreef:
Bij ons ging laatst ook heel snel. Ik had nieuwe coupons nodig, binnen een week. En voor me broertje is startkaart aangevraagd en was gelijk binnen met me coupons. De knhs heeft momenteel alles goed geregeld. Ik ben trouwens blij dat me broertje ook officieel gaat starten, dan hoef ik geen rekening meer te houden, want nu kan ik springen en hij dressuur rijden.

1 is meer dan voldoende hoor :Y)

ben erg benieuwd naar de deelnemerslijst van maarsbergen, maar ga er vanuit dat ik er wel op sta aangezien die van mij als goed is 1 april is binnengekomen :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:46

Ik ga niet crossen Sannn hij snapt helemaal niets van springen. En dan vind ik bomen springen heel eng.
@ Sim Ik denk dat ik met de Berkelland trofee Zigo voor het eerst ga starten. Is een leuke kleine wedstrijd.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:48

Evony schreef:
sanurie schreef:

1 is meer dan voldoende hoor :Y)

ben erg benieuwd naar de deelnemerslijst van maarsbergen, maar ga er vanuit dat ik er wel op sta aangezien die van mij als goed is 1 april is binnengekomen :Y)

haha, ik heb er gewoon 1 opgestuurd hoor :P maar heb hier het er in meervoud neergezet. Misschien omdat ik ook coupons voor gewone springwedstrijden op de bus heb gedaan.