tientjeh schreef:En ook BWV nog gezien met het paard met de heeeele grote bles op hindernis 4. Die ging nog niet helemaal vanzelf en ging ontzettend vroeg af. We hebben onze harten vast gehouden, maar hij landde netjes aan de andere kant van de hindernis, om zijn weg weer te vervolgen.
caro29 schreef:Volgens mij heeft BVW wel vaker van die acties![]()

Motje11 schreef:Het springen was nog even spannend. Het losrijden ging hartstikke fijn, tot de laatste paar sprongen: bijna stoppen en toch nog springen, balk flink raken, ik zag geen afstanden meer.
volgens mij hoorde ik toen ook nog een hele harde K*T uit je mond komen...
Nu mijn verslag:
Frits stonde tweede na de dressuur met 199 punten en springen foutloos! Cross deed hij super zijn best, en had had daardoor ook een behoorlijk aantal "3*** sprongen" zoals tientjeh al omschreef...
Wending 7-8 deed frit keurig netjes in één keer! Na hindernis 9 lag en plasje en daar lag ik echt bijna naast omdat frits ineens stil stond! Paddestoelen van de L en M waren heel eng. Gelukkig ging hij snel weer verder. Water twijfelde hij nog wel even (vast om zijn nieuwe springschoenen) maar deed hij dan toch braaf! Toen de paddestoelen, reed denk ik te flauw. Ik wist inmiddels dat hij ze eng ging vinden, wou er daarom perfect bij komen en dat werkte dus niet. Dus helaas één weigering! Verder foutloos dus was wel tevreden maar baalde vreselijk van de weigering!
Wiso had een waardeloos proefje, had ook niet anders verwacht want die loopt op dit moment ook echt waardeloos en ik weet op dit moment ook niet waarom ze zo vervelend doet. Had nog 177 punten. Springen foutloos maar ze was wel heel druk. Los rijden voor de cross maar niet gedaan want het was echt een kamikaze piloot, alleen even beide hindernissen gesprongen die met gruwelijk veel geweld gingen... Richting starthok wou ze niet, maar dat had ik al verwacht dus daar waren de grooms! Eenmaal bij het starthok was het klaar, was misselijk van de rondjes die we liepen. Toen we mochten starten deed ze het super! Liep eigenlijk de cross heel simpel foutloos, wat ik niet had verwacht want ik ging voor een controle rondje en wou de finish halen! Wel even een volte gereden van h7 naar h8 omdat ik anders zo belabberd naar beneden zou gaan.
Ik heb geen idee van mijn stijlpunten, ben dus niet op de hoogte van eventuele wp's dus als iemand iets weet of de formulieren nog mee kan nemen (nummer 3 en 71) graag!