Hoe je mij herkent, heeeeeel simpel Denk dat ik het grootste paard ehb bruin met wit op de kop en 4 witte benen... Zelf heb ik een bruine broek aan met knal roze vestje en zwarte bp... Wel ff hoooooi zeggen heh
Zo ff paardje scheren, dan kan ik vanavond gelijk betalen en dan paard klaar maken voor vervoer
Zo, kleertjes aan, nu lekker naar stal, stalletje ff doen en dan over een uurtje gaan we rustig richting lelystad
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 07-04-11 23:34
Nou ik heb gekiekt (Ghehe, ) en vond het erg leuk om te zien! Was er bij alle 3 de lessen. Wel jammer dat het bij de laatste les steeds donker werd natuurlijk.. kreeg ik meer bewogen foto's.. helaas. Naja, niets aan te doen.
Zal zo kijken of ik een topic ga maken en dan link hier plaatsen.
Kelan
Geplaatst: 08-04-11 11:55
Onze eerste les zit er op, en dat is goed bevallen. ook al ging de "boompje-bezembak"-combintatie niet helemaal goed
Ja, in het groepje waar _PSM_ ook in reed. Ik was op de bruine (dat waren het bijna allemaal ). Groen/grijze broek, blauwe bodyprotector.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 08-04-11 12:13
Dan heb ik misschien ook nog wat leuke foto's van jou Wel jammer dat het bij de laatste les was.. kreeg mijn camera toch wat moeite met de belichting.. die zijn wat meer bewogen op de hindernissen.. helaas. Het spijt me voor die mensen..
Maar zal nog wel even snuffelen of je er op staat.
Oke dan! Maar zelf vind ik het wel jammer.. zijn hele leuke momenten allemaal, maar stuk voor stuk dan wel iets tot meer bewogen.. baal er gewoon van als fotograaf
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 12:18
WAUW, gave foto Cynthia!!! Is dat die van PSM?
Jou heb ik herkend dankzij je duidelijke omschrijving PSM. Kelan nu achteraf. Leuk er weer een gezicht bij te hebben en leuk om even bij de training te kijken. Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Ennuh, ik weet uit ervaring dat Cynthia soms foto's slecht vindt maar dat wij "leken" die wel hartstikke mooi vinden!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 08-04-11 12:20
Haha Marieke! Dank je ! Maar uh.. is toch wel een verschil hoor tussen jouw foto's toen overdag gemaakt en deze in al wat schemering. Je zal het wel zien in het topic als ik klaar ben met alles sorteren en beetje na bewerken. Die bovenste hier heb ik trouwens niets aan gedaan.. ik stond gewoon in het perfecte sfeer licht geloof ik, haha
__PSM__
Geplaatst: 08-04-11 12:21
Dat is mijn knollie ja
Wendy1708
Geplaatst: 08-04-11 12:26
Hoi allemaal!
Ik heb gisterenavond meegereden om half 7 met Fjordenmans, ik vond het super leuk! Van sommige hindernissen had ik aan het begin niet gedacht dat ik ze aan het eind zou springen! Applaus voor mezelf en de Fjord! Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's! Leuk om even in de profielen te kijken van de andere crossers die meedoen aan de lessen. Mooi groepje paarden trouwens in de laatste les!