Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

MelanieB schreef:Freya; heb je ook fotos van zaterdag?
Stal_Fiore schreef:Gaaf Mir!
Wat super dat je zoveel foto's hebt gemaakt Jolanda!
Wel naar van je rug. Hoe gaat het nu?
Amber_ schreef:Hee jou herken ik Co2 ! Aan je mooi paard én setje haha
Ginny vertelde al dat hij normaal niet crosst, super netjes dan toch ?
) Tweede rondje vergat ik een hindernis. Dus jury bijna overreden. (Je hoort ze ook echt op m'n vaders filmpje zeggen dat het zowat een bijna dood ervaring was.) Heb me nog nooit zo erg geschaamd.
Moest ik weer terug naar die andere baan. Nog vergeten dat ik niet meteen naar links kon, maar dat er nog manden zaten en ben vervolgens daar tegen geknald.
Vervolgens wilde ponylief de trailer niet in. Hij heeft het reflectie dingetje op de achterkant gesloopt. Na heel lang duwen en trekken, 3 longeertouwen, 2 touwtjes om z'n neus, hoofdstelletje in en wat geschreeuw ging ie er wel in. Eigenwijs is het ook hoor. Het ging dus gesmeerd, maar we hebben ons wel vermaakt en ik ben trots op m'n kleine ponybeest.

co2 schreef:Nee klopt! Hij is pas een jaar zadelmak dus dit was zijn eerste 'cross'. Sinds hij gecastreerd is is het niet zo'n held meer, dus na wat aanmoedigingen ging het wel heel goed! Toen eenmaal het kwartje was gevallen ging hij als een speer![]()
Jij was voor mij zeker? Op de Fjord met mooie, lange voorpluk?
?
Was ook heel blij dat hij zijn hormonen onder controle had haha